BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Äl+7/8 idag, har börjat känna ordentlig molvärk. Tar det som ett gott tecken då jag även känt av det tidigt andra graviditeter! Får hoppas att mina tester från Graviditetskollen ligger i brevlådan när jag kmr hem. Beställde i lördags och det skulle gå på 1 vardag men har inte fått dem än konstigt nog, men är sjukt mycket snö så kanske beror på det...
Äl+7/8 idag, har börjat känna ordentlig molvärk. Tar det som ett gott tecken då jag även känt av det tidigt andra graviditeter! Får hoppas att mina tester från Graviditetskollen ligger i brevlådan när jag kmr hem. Beställde i lördags och det skulle gå på 1 vardag men har inte fått dem än konstigt nog, men är sjukt mycket snö så kanske beror på det...
Jag brukar alltid få dem dagen efter Hoppas dom kommit!
Åh nej jag som verkligen ville testa imorgon :/ typiskt när de lovar en dag på sin hemsida!
Och vad anser du det betyder....? Jag har egentligen ingen aning. Det är kallt ute, jag har sovit asdåligt och det kan vara PMS... Eller så håller jag på att bli sjuk..
Hoppas verkligen på det, kan man få nidis så tidigt?
Är ju inte på mer än BIM - 11, så känns jäkligt konstigt om mensen skulle dyka upp redan nu? Isåfall spelar kroppen mig ett elakt spratt. :(
Märklig fråga kanske. Men finns det något sätt man kan fördröja ägglossningen på? Jag har äl på lördag enligt min app men jag och killen kommer inte att ses förrän måndag:/