• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • vanjastina
    Cfmilla skrev 2016-01-14 06:53:02 följande:

Här är en till...

Jag tycker det ser ut som spök men hoppas jag har fel. Skulle ta ett nytt imorgon om jag var du :)
  • Cfmilla
    vanjastina skrev 2016-01-14 07:07:35 följande:

Jag tycker det ser ut som spök men hoppas jag har fel. Skulle ta ett nytt imorgon om jag var du :)

Sjukt svårt, ser det bara längst ner det går inte hela vägen upp. Jag ska vänta till bim nu
  • Esls

Jag fick också negativt nu på morgonen och har (vad jag tror) bim på söndag.

Så bryt ihop och kom igen :)

• Cfmilla

När har du bim?

Mammamiia10 skrev 2016-01-14 07:32:18 följande:

Negativt idag på morgonen som förväntat.. Nya tag i februari då...

• Mammamiia10
    Cfmilla skrev 2016-01-14 07:57:41 följande:

När har du bim?

Troligtvis om 6 dagar, så vet att det är tidigt än. Men plussade sist 6 Dagar innan mens.. känner på mig att det inte är nåt denna gången heller.. Du då? Tagit nåt mer test??
  • Mammamiia10

Cfmilla Såg nu att du testat men kan inte se testet från mobilen. Får kolla på datorn sen!

• Cfmilla
    Mammamiia10 skrev 2016-01-14 08:56:11 följande:

Troligtvis om 6 dagar, så vet att det är tidigt än. Men plussade sist 6 Dagar innan mens.. känner på mig att det inte är nåt denna gången heller.. Du då? Tagit nåt mer test??

Ja men det är ju jättetidigt! ge inte upp!

Jo jag känner väl av lite annorlunda saker. Har i flera dagar haft dov mensvärk som kommer och går samt ont i ryggen. MEN det kan ju lika vara så att jag känner efter för mycket eftersom jag vet att vi prickade äl.
  • Cfmilla
    Esls skrev 2016-01-14 07:43:40 följande:

Jag fick också negativt nu på morgonen och har (vad jag tror) bim på söndag.

Så bryt ihop och kom igen :)

Nej, det är ju tidigt än! Läst flera som fått negativt på -1bim och sedan plussat på bim... Så vänta lite!
  • Esls
    Cfmilla skrev 2016-01-14 09:07:45 följande:
    Nej, det är ju tidigt än! Läst flera som fått negativt på -1bim och sedan plussat på bim... Så vänta lite!
    Sån tur har inte jag :)
    Magen har varit i fullrulle i två tre dagar, mullrar och "rört runt" så då antar jag bara att det är mensen som knackar på!
    Jag har ju aldrig haft mensvärk eller nått tidigare, och inte heller nu. Inte minsta stick eller känning i magen utöver rörelsen och mullrandet. Hehe, negativ negativ negativ! :)
Svar på tråden BIM januari 2016