BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
JAG ÄR GRAVID!! Helt sjukt hade mens föra veckan. Man kan va gravid fast mens vet jag med säkerhet nu!
JAG ÄR GRAVID!! Helt sjukt hade mens föra veckan. Man kan va gravid fast mens vet jag med säkerhet nu!
Äl+7/8 idag, har börjat känna ordentlig molvärk. Tar det som ett gott tecken då jag även känt av det tidigt andra graviditeter! Får hoppas att mina tester från Graviditetskollen ligger i brevlådan när jag kmr hem. Beställde i lördags och det skulle gå på 1 vardag men har inte fått dem än konstigt nog, men är sjukt mycket snö så kanske beror på det...
Grattis!!:)
Måste även fråga, var din mens annorlunda än vanligt?
Wooohoooo!!! Det var starka positiva grattis <3
Var säker på att jag skulle plussa i dec, trött hela tiden, brösten ömmade inte bara de hade växt till sig också men icke mensen kom 2 dagar för tidigt då :-/
BIM imorgon jag är tröttare än tröttast får tvinga mig vara uppe längre än jag eg orkar för sambons skull, sjukt sugen på lakritskritor o mjölk , lätt illamående, hungrig men kan inte äta ordentligt , på kvällarna känner jag mig febrig , frusen
Kroppen bara jäklas blir tokig
Men åh grattis
Äl + 8 idag, testerna kom igår så på söndag får det nog bli ett test. Tror att jag borde kunna ana något på +10 ändå om det skulle ha tagit sig ;p