• springa

BF juli 2016

Tänkte jag startar tråd för Bf juli 2016 då jag plussade för ett par dagar sedan på ÄL+10, och 3 gånger efter det ;).Detta är vårt 3e barn :) 

Fler som plussat med Bf juli? :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 10:30
    BF
    14/7 Springa- tredje barnet
    17/7 Theta- andra barnet
    17/7 Halo83- tredje barnet
    18/7 Millan1984- andra barnet
    20/7 Karniia - tredje barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 18:12
    BF för Julimammor här:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:27
    BF julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:40
    BF-lista julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1

• Svar på tråden BF juli 2016
  • framtiden

när jag klickade in på den såg man ju vad de var för personer. tänkte om alla ser de?

• Theta
    Mymlann skrev 2015-11-25 18:32:18 följande:

Hoppar in här, har bf 25/7, tredje barnet...missfall i somras så jag hoppas allt går vägen nu, idag visade clearblue digital 3+ så jag är försiktigt optimisk

Haft väldigt lite symtom och varit nojig men eftersom hcg verkar stiga så tänker jag vara glad nu.

Fått tid till BM 4/12 och tidigt vul 7/12 så nu är det bara att hoppas att kotten stannar kvar och vi får stanna här

Vi kallar vårt mirakel för Kotten också
  • Saltvatten
    framtiden skrev 2015-11-25 19:11:43 följande:
     Får jag fråga varöfr du får göra tidigt vul, har du bett om de? 
    jag har ett missfall bakom mig sen i somras också och skulle verkligen vilja göra ett VUL men de går inte med på de här :(
    Jag har också gjort tidigt VUL och för min del är det för att jag haft några missfall bakom mig + 1 MA. Jag går på en privat gynmottagning och de är villiga att hjälpa mig med tidiga VUL. MVC däremot gör det inte.
  • Saltvatten
    Mymlann skrev 2015-11-25 18:32:18 följande:

Hoppar in här, har bf 25/7, tredje barnet...missfall i somras så jag hoppas allt går vägen nu, idag visade clearblue digital 3+ så jag är försiktigt optimisk

Haft väldigt lite symtom och varit nojig men eftersom hcg verkar stiga så tänker jag vara glad nu.

Fått tid till BM 4/12 och tidigt vul 7/12 så nu är det bara att hoppas att kotten stannar kvar och vi får stanna här

Samma här, har MF och MA sen tidigare så jag håller på tummen för varje dag som går framåt. Har inte heller jättemycket symptom, hade hellre velat vara rejält illamående för att få någon slags försäkran på graviditeten. Inga ömma bröst direkt heller.

Har också BM-tid den 4/12, VUL den 7/12 och BF den 26/7 Skrattande Vi får hålla tummarna åt varandra. Det är ju inte såå långt tills VUL:et egentligen men det känns som en månad ungefär.
  • Line9

Alltså denna hunger är inte att leka med. Magen kurrar ständigt och den har inte kurrat på flera år. Har inget illamående hittills :D

Har ni börjat smörja in magen än? Vad ska/smörjer ni med?

• Mymlann

framtiden: jag bor i annat nordiskt land så här räckte det med att förklara att jag tycker 21/12 är för sent för vul då jag har flera MA i ryggen, det förstod hon och var snäll och gullig och bokade in både 7/12 och 21/12. Kan du få ett privat i Sverige? Förstår din oro precis.

Theta: definitivt roligare än "den" jag säger Kotten, sambon säger Knodden, återstår att se vilket som vinner

Saltvatten: haha, det var verkligen likadant upplägg! håller tummarna för dig med, tycker vi bestämmer att vi får följas åt och att det går bra man känner sig lite knäpp när man nästan önskar sig illamående...

• Meemz

Hej, då hoppar jag också in. :)

Har precis gått in i v9 (8+1) fick missfall i slutet av maj detta år precis då vi skulle påbörja v12 & nu är man så orolig för ännu ett missfall.

Nu håller jag alla tummar och tår för att denna graviditet ska gå vägen. Vad jag räknat ut så är vi beräknade till den 5:e juli, men inte fått något exakt datum av bm ännu. Ska på inskrivning 8:e december.

• hangonasec
    Millavanilla skrev 2015-11-25 19:34:24 följande:
    Vill gärna gå med i fb-gruppen. Men den är sluten står det. Är det ingen som kan se det då? Är med i en annan grupp som jag vet ingen annan kan se. Men den är hemlig står det. Vill ju inte outa mig än. ;)
    Den är sluten men det är enkelt löst :) Om ni vill dölja vilka grupper som ni är med i oavsett om den är sluten eller inte så gå till er profil. Under Mer så klickar ni på hantera avsnitt för att bestämma vilka funktioner som syns för era vänner. Klicka bort Grupper så kan ingen se att ni är med här. välkommen!
  • Mymlann

Jag skulle inte vara säker på att det inte syns i andras flöden när man går med i en grupp så länge den är synlig för andra.

• MammaMia91

uppdaterar er om att jag har en facebook grupp som är hemlig, man kan inte se någonstans att den finns, den är så hemlig att den inte ens går att söka på. skicka pm med mejladress så bjuder jag in er :)

Svar på tråden BF juli 2016