fastfrusen skrev 2015-11-20 11:00:23 följande:
Ja roligt! :) Mitt är också på morgonen, i Lund. Visste inte att man kunde se hjärtat slå så tidigt! Första barnet för oss :)
Jag är mest orolig för att de inte kan se något i livmodern, vill inte ha ett nytt x. Sen är jag väldigt osäker på om fostret verkligen lever, känns som att det inte kommer gå vägen. Jättemärklig känsla och jag antar att man inte kan lita på den, men ja, tycker inte jag har några symtom. Men den absolut viktigaste är att de kan se något i livmodern så jag slipper bli av med andra äggledaren!
Samma här, känner inte heller av jättemycket symptom. Lite lätt illamående ibland. Molvärk i magen. Lätt yrsel men rätt sällan. Äter för ett helt kompani dock
Köper kakor till mina kollegor, fast äter nog flest själv.
Men kräks inte (gjorde jag förvisso inte en enda gång under senaste graviditeten heller) och ingen direkt ömhet i brösten, möjligtvis att de blivit lite fylligare men inget uppseendeväckande precis.
Har några missfall med mig så jag är rädd för ännu ett. Hade hellre velat må riktigt dåligt och haft rejäla symptom så jag hade känt mig lite mer säker.
Men fick iaf tid för ett tidigt VUL i slutet av nästa vecka när jag isf gått in i v 6.