havsblomman skrev 2016-01-11 19:50:28 följande:
Ja jag har testat 2 ggr till, fortfarande positivt, kan knappt tor det!!

Jag testade imorse - dels pga att inga spottings kommit och dels pga att tempen har hållit sig hög och dels pga att jag är öm i brösten vilket jag nästan aldrig är innan mens, iallafall inte så här lång tid i förväg.
Jag tolkade resultatet som negativt eftersom det var sååååååå svagt utslag. Men jag har visat bilden för andra och de tycker att det är positivt!
Jag tror inte på det riktigt, det är ju 20:e försöket - hur kan det vara möjligt. Jag kommer inte tro på det förräns jag testar igen. Denna gång med clearblue digitalt, då slipper jag tolka streck. Jag ska köpa ett på vägen hem idag och testa igen imorgon bitti. Jag har beräknat bin på fredag - så det är tidigt än..... ifall det inte skulle bli positivt.
Testet jag testade med mäter hcgnivåer från 12 IU/L. Vi kvinnor har en liten liten hcgnivå i kroppen hela tiden och den är på 5. De flesta graviditetstester mäter från 25 . Men - om det testet jag tog imorse fick utslag, så hittade den ju nånting.. den kan ju inte hitta ingenting... så.. ja.. puh!
Jag testar imorgon och så får vi se helt enkelt.
Gaaaah!