• Anonym (LIVRÄDD för mina barns framtid)

BORDE INTE VI FÅ VARA MED OCH BESTÄMMA DET OM DET SOM NU SKER I LANDET?

Vi har ingen koll på vilka som kommer in i Sverige nu. Portarna står vidöppna för vem som helst som vill söka permanent uppehållstillstånd och/eller förstöra för europa.

">

">

Minns ni julhandeln december 2011?

">

Han (bombaren) kom hit som tioåring och kom snabbt in i det svenska samhället.Men något hände. Han blev religiös ? och arg.

Arga är redan många som bor undermåliga boenden i väntan på att deras permanenta uppehåll ska träda i kraft.
    Hur naiva är våra politiker? Hur får detta hända?? Vårat land raseras i en fart som är obeskrivlig.

Stefan Löfvén är i USA just nu på turné och leker Hjärta storhjärtad hjälteHjärta .
    Men han har INGEN ANING om hur vi ska få pengarna att räcka, och samhället att gå runt med denna massinvandring. Bostäder, sjukvård, skola, osv. osv.

Våra grannländer Danmark och Norge däremot tar sitt ansvar gentemot de som redan bor i landet (invandrare som infödda) och mot de som de ämnar ta emot.

I Norge debatteras just nu om landet ska ta emot 10 000 kvotflyktingar från Syrien under de närmaste två åren. Som ett led i detta har den norska statstelevisionen NKR tillsammans med statistiska centralbyrån tagit fram siffror på vad ett sådant beslut skulle kosta. Dessutom har man bjudit in den svenske nationalekonomen Tino Sanandaji för att kommentera frågan.

Resultatet visar att det skulle kosta runt 20 miljarder norska kronor i nettokostnader utslaget över en tioårsperiod.

Förstår ni hur många unga män som kommer bli arga, så som bombaren ovan, när det som utlovades av Sverige, av media i Syrien, inte uppfyller deras förväntningar.
    De har inget att förlora. "Ska inte jag få det bra, ska ingen annan få det bra heller". Precis så som IKEA i Västerås - mördaren tänkte dagen efter att hans uppehållstillstånd (för andra gången) inte godkändes.
    GråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråter
    När ska vi vakna upp och inse att detta är något slags extremsolidariskt experiment som ej hunnits tänkas igenom, och som sätter våra barns framtid på spel?

VARFÖR FÅR INTE VI VARA MED OCH BESTÄMMA GENOM EN FOLKOMRÖSTNING?

• Svar på tråden BORDE INTE VI FÅ VARA MED OCH BESTÄMMA DET OM DET SOM NU SKER I LANDET?
  • Anonym (god morgon)
    SpanskaFlugan skrev 2015-10-18 20:14:44 följande:

Bildens äkthet handlade inte om själva halshuggningar utom att den påståtts postats på Facebook av en muslimsk man som befinner sig i Sverige och som i kommentarerna till bilden skriver på svenska att det här ska han göra med svenskarna.

Bilden har blivit borttagen av Facebook självt för innehållet var av stötande innehåll.

• HenryIronstead
    SpanskaFlugan skrev 2015-10-18 20:14:44 följande:
    Bildens äkthet handlade inte om själva halshuggningar utom att den påståtts postats på Facebook av en muslimsk man som befinner sig i Sverige och som i kommentarerna till bilden skriver på svenska att det här ska han göra med svenskarna.

Åh den. Den såg jag här i tråden igår eller så. Den var intressant. En IS-bild där man radat upp folk i vad som som ser ut att vara orangeröda overaller (påminde mig om fångarna på Gitmo dvs Guantanamo Bay) och alla tillfångatagna, på rad, har en bödel klädd i svart bakom dom med (böjda?) knivar, och en snubbe skriver på svenskan i status raden något i stil med : "sådär ska vi göra mot svennarna bror" varpå näste svarar inunder : "ja bror, de kommer inte fatta vad som händer, svennejävlarna" typ. Såvitt jag minns.
  • SpanskaFlugan
    HenryIronstead skrev 2015-10-18 20:35:43 följande:
    Åh den. Den såg jag här i tråden igår eller så. Den var intressant. En IS-bild där man radat upp folk i vad som som ser ut att vara orangeröda overaller (påminde mig om fångarna på Gitmo dvs Guantanamo Bay) och alla tillfångatagna, på rad, har en bödel klädd i svart bakom dom med (böjda?) knivar, och en snubbe skriver på svenskan i status raden något i stil med : "sådär ska vi göra mot svennarna bror" varpå näste svarar inunder : "ja bror, de kommer inte fatta vad som händer, svennejävlarna" typ. Såvitt jag minns.

Anonym (god morgon) skrev 2015-10-18 20:17:46 följande:
    Bilden har blivit borttagen av Facebook självt för innehållet var av stötande innehåll.  

Den har även blivit bortplockad från den här tråden.
  • Anonym (god morgon)
    SpanskaFlugan skrev 2015-10-18 20:40:36 följande:

Anonym (god morgon) skrev 2015-10-18 20:17:46 följande:

Den har även blivit bortplockad från den här tråden.

Av två helt skilda anledningar, Facebook har plockat bort mordhot riktat mot oss för att , ja mordhot är olagligt.

Familjeliv däremot, fråga mig inte varför dom censurerar än idag.

• Rutgers
    SpanskaFlugan skrev 2015-10-18 17:39:12 följande:

Jag sitter inte direkt bara på FL och spanar....
    Bra, då kan du berätta för oss var Avpixlats forum är.

• SpanskaFlugan
    Rutgers skrev 2015-10-18 21:30:58 följande:
    Bra, då kan du berätta för oss var Avpixlats forum är.

Oj, men ursäkta mig då, det var ju den livsviktigt detaljen som allt hängde på och jag skrev fel! Eller så kanske du och polarna plockar fram lite riktiga argument istället för att fjanta er med halmstrån.....
  • Anonym (god morgon)
    SpanskaFlugan skrev 2015-10-18 21:47:29 följande:

Oj, men ursäkta mig då, det var ju den livsviktigt detaljen som allt hängde på och jag skrev fel! Eller så kanske du och polarna plockar fram lite riktiga argument istället för att fjanta er med halmstrån.....

Skitsnack från sektmedlemmar bör belysas när man stöter på den, så vilken forum nu igen hämtar du din info från?

För tydligen verkar inte existerande såna inte duga

• HenryIronstead
    SpanskaFlugan skrev 2015-10-18 21:47:29 följande:

Att det ska ligga så långt inne att säga "jag hade fel". Det gör inte ont. Jag har sagt det. Jag vet.
  • SpanskaFlugan
    Anonym (god morgon) skrev 2015-10-18 21:50:20 följande:
    Skitsnack från sektmedlemmar bör belysas när man stöter på den, så vilken forum nu igen hämtar du din info från? För tydligen verkar inte existerande såna inte duga  

HenryIronstead skrev 2015-10-18 21:53:06 följande:
    Att det ska ligga så långt inne att säga "jag hade fel". Det gör inte ont. Jag har sagt det. Jag vet.

Ni gräver er verkligen vara djupare och djupare ner i gropen.... Har ni något kvar att debattera eller har ni slutligen insett att ni representerar den förlorande sidan? Vill ni ha lite fler halmstrån?
  • HenryIronstead
    SpanskaFlugan skrev 2015-10-18 22:06:28 följande:
    HenryIronstead skrev 2015-10-18 21:53:06 följande:
    Ni gräver er verkligen vara djupare och djupare ner i gropen.... Har ni något kvar att debattera eller har ni slutligen insett att ni representerar den förlorande sidan? Vill ni ha lite fler halmstrån?

Nej föffan, jag vill bara ha länken till Avpixlats forum. Jag slutar fråga dig så fort du kontrollerar din tes och återkommer - antingen med länk eller ett "jag hade fel" alt ett "jag misstog mig".
Svar på tråden BORDE INTE VI FÅ VARA MED OCH BESTÄMMA DET OM DET SOM NU SKER I LANDET?