ina skrev 2015-11-27 13:30:44 följande:
Hej tjejer!
Idag har vi ÄNTLIGEN efter låååång väntan fått det härliga beskedet att jag är gravid! Jag har inte kunnat ta något graviditetstest då jag fortfarande tar pregnyl så det var bara att vänta tills det kunde synas något på ultraljud. Så idag fick vi se en liten tickande böna =) =) =) är i v 6+0 idag! Yes!!
Lycka till allihopa!
Grattis! Vad roligt att höra.
Måste ha känts underbart att både se "något" och även ett hjärta, så tidigt! Har läst om en del som inte ser så mkt i vecka 6 men en vecka senare ser massor.
Jag har en bokad tid för första vul om knappt två veckor då jag är i v 6+6, om allt går som det ska alltså... har haft en del rosa spottings samt har väldigt ont i magen vilket skapar oro....
Hur som helst så var jag lite orolig för att vul v 6+6 är för tidigt, så mailade min klinik och frågade om jag kunde få komma en vecka senare men de tyckte att det inte alls var för tidigt utan att man mycket väl borde kunna se något då.. vill liksom inte gå dit och inte se något alls, då väntar jag hellre. Men skönt att höra att du sett ett litet hjärtat redan v 6+0! Då kanske jag inte ska boka om min tid trots allt..
Grattis än en gång.