FruGrävling skrev 2015-12-21 09:59:22 följande:
Nu har vi varit på ultraljud och sett ett litet hjärta som tickade. 8 mm var den lille vilket stämmer precis på 6+5. Vi är så glada och lättade!
Jag kan tillägga att mina symtom (ff a ömma bröst, trötthet och ett lätt illamående) som jag hade när jag testade och typ veckan efter (testade ju tidigt) minskade därefter. Kände typ ingenting alls där ett tag. Men sen en knapp vecka tillbaka är jag ordentligt illamående ff a om kvällarna, enormt trött ibland men inte varje dag och molvärk. Brösten ömmar lite men inte alls som de gjorde i början (och jag tog ju inte ens Ovitrelle så kan inte ens skylla på det). Med andra ord verkar det ju helt normalt att symtomen kommer och går.
Åh så roligt!!!
Jag kan också göra en liten uppdatering för jag läser fortfarande tråden. Vi var och såg ett tickande hjärta för en vecka sedan i v 8+0. Hon/han var 17 mm. Det var bland det häftigaste jag någonsin upplevt tror jag. Är så enormt glad. Jag hade ömmande bröst och var orolig i magen de första 8 veckorna men sedan en vecka tillbaka är jag också illamående. Trodde jag skulle slippa det. Har spytt två gånger. Jätte kul att det är så pass många som har plussat tycker jag!! :)