Tjorven1980 skrev 2015-12-22 15:53:49 följande:
Vill gnälla lite...
Lutinus, ogillar den så mkt. Kladdigt och äckligt. Nu har jag blivit hårt i magen oxå, kan inte gå på toaletten. Jag har varit och handlat katrinplommon och laxerande tabletter till natten. Längtar efter att få känna mig normal. Så enkelt det är för männen detta med ivf. Min sambo sa att han tyckte det var jobbigt att lämna spermaprov, höll på att klappa till honom. Tur för honom att han själv kom på vad han sa
Nåväl, när jag väl får mitt plus kommer det att vara värt all medicinering och biverkningar. Är på ruvardag 3, tror jag. Hade insättning i lördags så jag räknar söndag som dag 1. Tog ett gravtest idag för att kolla om ägglossningssprutan gått ur vilket den hade. Så nu släpar sig tiden fram.
Nä lutinus är inte roligt! Men vad gör man inte för det där efterlängtade pluset =) Har använt lutinus i 11 dagar nu och har blivit så öm runt öppningen inte så skönt det heller. Kan svida ibland också.
Haha ja de ska inte gnälla över att de får lämna provet direkt med tanke på allt vad vi genomgår men sen är nog ovissheten lika jobbig för dem som för oss.
Håller tummarna för plus =) När fick du TD?