hope88 skrev 2015-12-20 09:41:48 följande:
Stort grattis Emrony till plus och jag säger även grattis till Lotten ett plus är ett plus! Vad kul tjejer håller tummarna för er =)
Hur mår du nu Nmg?
Härligt med återföring Tjorven80 =) Vad skönt! Vi fick inte heller något till frysen men förhoppningsvis är det guldägget vi ruvar på både du, jag och Iskristall =) Håller mina tummar! Angående lutinus japp så kladdar det emellanåt. Lite olik. Kan verkligen rinna ur en. Har binda hela tiden. Men som Iskristall skrev så tar kroppen upp det den behöver och resten kommer ut =)
Själv är jag på RD 9 idag och kommer tidigast tjuvtesta på onsdag på RD12. Fortfarande molvärk som om mensen är här? Ömma bröst och hugger till i livmodern/ljumskarna ibland?
Vågar inte hoppas känns som mensen är på g.
Annars mår jag rätt risigt pga förkylningen vilar mest.
Hm jag hade inte vågat lita på det Iskristall. På mina test står det läs aldrig av testen efter utsatt tid på ca 3-5 min. Tror det blir fel när det står och drar sig. Håller tummarna för plus åt dig vännen! När testar du igen? Kram
Än en gång grattis till era plus och håller tummarna för alla ruvare! Kram
Nä, jag litar inte på det. Men jag blev bara förvånad
Jag har hittat en annan äldre tråd här på familjeliv som tog upp precis det och det verkar som andra har varit med om precis samma sak och inte varit gravida. Så nu kommer jag vänta på mensen, dyker den inte upp måndag eller tisdag tar jag ett test på julaftonsmorgonen.
Hoppas du blir av med förkylningen snart! Kram