• 100kgpappa

Hur reagerar du om du får reda på att ett par du/ni känner och umgås med sen länge är swingers ( ägnar sig åt någon form av sexuell aktivitet där andra är inblandade)

Hur skulle ni reagera om något par i bekantskapskretsen nämner att de har ett lite mer utsvävningar sexliv som inkluderar andra personer?

Motivera gärna svar, och om ni vill, kön och ålder.

Eftersom vi är swingers, men håller den informationen för oss själva, är jag lite nyfiken på hur folk i allmänhet ser på företeelsen.

För alla är ju förmodligen helt övertygade om att ingen de känner håller på med sånt, men jag som är rätt aktiv inom det livet märker ju hur vanligt det är, betydligt vanligare än vad många tror.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur reagerar du om du får reda på att ett par du/ni känner och umgås med sen länge är swingers ( ägnar sig åt någon form av sexuell aktivitet där andra är inblandade)
  • 100kgpappa
    HäckHäxan skrev 2015-10-03 12:00:54 följande:

Är kvinna, 35 år.

Men vet inte vad jag skall rösta på inget av alternativen känns som mig alls.

Du skulle haft alternativet skiter i vilket och fortsätter umgås som vanligt. Det hade jag röstat på. Hur folk lever sexuellt ändrar inte min syn på mina vänner så länge de inte begår kriminella handlingar för att leva ut sexuellt.

Helt ointressant ligger väl närmast då skulle jag tro. Borde kanske skrivet "lägger ingen värdering i det" istället.
  • 100kgpappa
    Anonym (asdasf) skrev 2015-10-03 11:38:46 följande:

Jag skulle anta att mannen i relationen är en förtryckt stackare som blir förnedrad av sin fru. Jag tror att swingande oftast går till så att frun får stock av andra män medans mannen tittar på och låtsas gilla det men samtidigt dör bit för bit inombords.

Nu är det ju så, att när vi träffar PAR, så är det en man OCH kvinna vi träffar, så det blir extra fitta för mig också!

Någon som låter lite avundsjuk tycker jag...
  • 100kgpappa
    Anonym (Lazio) skrev 2015-10-03 09:40:03 följande:

Är man gift eller även om man bara är tillsammans så är syftet att man ska hålla sig till varandra, det är syftet med en relation.

Ni som lever så fult som TS och även ni som stödjer denna livsstil gör mycket fel, ni kanske får ert straff en dag.

Vårt syfte är att leva tillsammans och ha ett bra och fint liv med vår familj. I det livet ingår det också att göra sådant som är kul och som vi mår bra av, bla gruppsex.

Du har tydligen en annan definition på hur en relation ska gå till, men alla ser det inte så.

Väntar med spänning på straffet...Men jag tror att den som straffar inte ser med nådiga ögon på er som dömer och ser ner på andra människor...det kan du ju fundera på.
  • HäckHäxan
    100kgpappa skrev 2015-10-03 18:50:33 följande:
    Helt ointressant ligger väl närmast då skulle jag tro. Borde kanske skrivet "lägger ingen värdering i det" istället.
    Ja det hade varit ett bra alternativ. Jag hade ju såklart frågat saker om jag varit nyfiken men eftersom jag absolut vet vad swingers är så hade jag inte behövt bomba min vän med frågor direkt inte av nyfikenhet för konceptet i sig iaf.
  • Wilowa
    HäckHäxan skrev 2015-10-03 12:00:54 följande:

Är kvinna, 35 år.

Men vet inte vad jag skall rösta på inget av alternativen känns som mig alls.

Du skulle haft alternativet skiter i vilket och fortsätter umgås som vanligt. Det hade jag röstat på. Hur folk lever sexuellt ändrar inte min syn på mina vänner så länge de inte begår kriminella handlingar för att leva ut sexuellt.

Håller med, jag saknar också det alternativet.
  • 100kgpappa
    Wilowa skrev 2015-10-03 19:07:55 följande:

Håller med, jag saknar också det alternativet.

Som sagt, "helt ointressant" var tänkt som de alternativet.
  • Wilowa
    100kgpappa skrev 2015-10-03 23:32:06 följande:
    Som sagt, "helt ointressant" var tänkt som de alternativet.
    Fast det kan väl intressera mig som vän, även om det inte påverkar min relation till paret. Jag bryr mig om mina vänner och tycker inte att de är ointressanta.
  • Herrn i unform
    Anonym (Lazio) skrev 2015-10-03 09:40:03 följande:

Är man gift eller även om man bara är tillsammans så är syftet att man ska hålla sig till varandra, det är syftet med en relation.

Ni som lever så fult som TS och även ni som stödjer denna livsstil gör mycket fel, ni kanske får ert straff en dag.

Vem påstår att det är så? 

Om du menar den kristna tron kan jag ju grusa dina argument med att Jesus mamma Maria inte direkt höll sig till Josef... ajdå :D...
  • Anonym (Mr & Mrs Prefect)
    Anonym (asdasf) skrev 2015-10-03 11:38:46 följande:

Jag skulle anta att mannen i relationen är en förtryckt stackare som blir förnedrad av sin fru. Jag tror att swingande oftast går till så att frun får stock av andra män medans mannen tittar på och låtsas gilla det men samtidigt dör bit för bit inombords.

Livlig fantasi?
  • Anonym (sommarfest)

Är en singel man på dryga 50,
    är väl själv swinger   men det r ju svårt för en ensam man......

1  Hur folk lever med sin sexualitet är väl helt deras sak,  dvs jag struntar i det
    2 Jag skulle ju gärna prata om det och hoppas på att bli inbjuden
    3 Jag skulle försöka ordna en swingerfest och skicka en inbjudan

4  Intressant att folk skulle säga upp bekantskapen för någon annans sexuella
    intressen.  Säkert samma folk som står längst upp på barrikaderna
    och skriker högljutt om att stoppa rasism.....

Svar på tråden Hur reagerar du om du får reda på att ett par du/ni känner och umgås med sen länge är swingers ( ägnar sig åt någon form av sexuell aktivitet där andra är inblandade)