• 100kgpappa

Hur reagerar du om du får reda på att ett par du/ni känner och umgås med sen länge är swingers ( ägnar sig åt någon form av sexuell aktivitet där andra är inblandade)

Hur skulle ni reagera om något par i bekantskapskretsen nämner att de har ett lite mer utsvävningar sexliv som inkluderar andra personer?

Motivera gärna svar, och om ni vill, kön och ålder.

Eftersom vi är swingers, men håller den informationen för oss själva, är jag lite nyfiken på hur folk i allmänhet ser på företeelsen.

För alla är ju förmodligen helt övertygade om att ingen de känner håller på med sånt, men jag som är rätt aktiv inom det livet märker ju hur vanligt det är, betydligt vanligare än vad många tror.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur reagerar du om du får reda på att ett par du/ni känner och umgås med sen länge är swingers ( ägnar sig åt någon form av sexuell aktivitet där andra är inblandade)
  • HäckHäxan

Är kvinna, 35 år.

Men vet inte vad jag skall rösta på inget av alternativen känns som mig alls.

Du skulle haft alternativet skiter i vilket och fortsätter umgås som vanligt. Det hade jag röstat på. Hur folk lever sexuellt ändrar inte min syn på mina vänner så länge de inte begår kriminella handlingar för att leva ut sexuellt.

• HäckHäxan
    Anonym (Lazio) skrev 2015-10-03 09:40:03 följande:

Är man gift eller även om man bara är tillsammans så är syftet att man ska hålla sig till varandra, det är syftet med en relation.

Ni som lever så fult som TS och även ni som stödjer denna livsstil gör mycket fel, ni kanske får ert straff en dag.

Tycker du kan köra upp din jävla moral i arslet på dig själv. Du är förlegad och konstig faktiskt som anser att du har rätt att bestämma vad som är rätt för andra.

Så svälj den där förbenade moralkakan och sätt för helvete inte i halsen när du gör det!
  • Anonym (sdgfssdg)

Jag reagerar inte. Andra människors sexliv intresserar mig inte ett dugg.

• Fjäril Vingad
    Anonym (Linda E) skrev 2015-10-02 19:51:10 följande:

Hade jag känt någon som swingat så hade jag frågat om de har många könssjukdomar, om de har psykiska problem och framförallt så hade jag fråga om varför de är i en relation om de vill ha sex med andra...

Du har hört talas om kondomer, hoppas jag? Även vi med friare typer av relationer vet hur såna används. Och är nog ännu noggrannare med att faktiskt göra det, än de som tex är singlar och har tillfälligt sex.

Och vad är det för nåt med tex swinging som gör att man skulle vara psykiskt sjuk? Vet du en vad psykisk sjukdom är?!

Och många av oss kan skilja på sex och kärlek, tex.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2015-10-03 15:23:31 följande:
    Du har hört talas om kondomer, hoppas jag? Även vi med friare typer av relationer vet hur såna används. Och är nog ännu noggrannare med att faktiskt göra det, än de som tex är singlar och har tillfälligt sex.

Och vad är det för nåt med tex swinging som gör att man skulle vara psykiskt sjuk? Vet du en vad psykisk sjukdom är?!

Och många av oss kan skilja på sex och kärlek, tex.
    Va menar du att man inte måste älska för att knulla. Hädelse va faen!!!!
  • Fjäril Vingad

Är man gift eller även om man bara är tillsammans så är syftet att man ska hålla sig till varandra, det är syftet med en relation.

Ni som lever så fult som TS och även ni som stödjer denna livsstil gör mycket fel, ni kanske får ert straff en dag.

Det kanske är syftet med DIN relation.

Jag har flera relationer och det passa OSS ypperligt. Jag känner inget behov att trycka ner dem som lever annorlunda än jag, för jag är trygg och säker med mina val. Vill du ha bara en relation och hålla dig till denne så står det sig helt fritt! Härligt va!

På så sätt kan vi alla leva som vi vill och sluta med att döma andra. Det ÄR inte så jävla svårt att sluta ha åsikter om andras livsval.
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2015-10-03 15:24:55 följande:

Va menar du att man inte måste älska för att knulla. Hädelse va faen!!!!

Alltså, min fitta fungerar ju fint även utan kärlek inblandat.
  • Mandel

Hahaha!

Ursäkta, men vem säger att det är fel? Vart i lagtexten står det att det är olagligt att ha sex med andra fast man lever i en relation?

Möjligen finns det i någon sagobok från någon tramsig religion, men det är ju inte de knaslagarna som gäller som tur är!
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2015-10-03 15:30:32 följande:
    Alltså, min fitta fungerar ju fint även utan kärlek inblandat.
    Phu vilken tur du låter helt normal. Blev nästan orolig en stund där. *pöss*
  • Mandel

Jag är 40+ och skulle inte bry mig ett dyft om några vänner avslöjade att de var swingers. 
    Skulle inte bry mig om någon berättade att den var homosexuell heller.

Allt jag vill är att folk ska vara glada och nöjda och få förmånen att hitta någon/några att älska och så länge folk inte bryter mot lagen så får de göra precis vad de vill i sina eller andras sovrum. Eller andra rum och platser med för den delen

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Hur reagerar du om du får reda på att ett par du/ni känner och umgås med sen länge är swingers ( ägnar sig åt någon form av sexuell aktivitet där andra är inblandade)