• 100kgpappa

Hur reagerar du om du får reda på att ett par du/ni känner och umgås med sen länge är swingers ( ägnar sig åt någon form av sexuell aktivitet där andra är inblandade)

Hur skulle ni reagera om något par i bekantskapskretsen nämner att de har ett lite mer utsvävningar sexliv som inkluderar andra personer?

Motivera gärna svar, och om ni vill, kön och ålder.

Eftersom vi är swingers, men håller den informationen för oss själva, är jag lite nyfiken på hur folk i allmänhet ser på företeelsen.

För alla är ju förmodligen helt övertygade om att ingen de känner håller på med sånt, men jag som är rätt aktiv inom det livet märker ju hur vanligt det är, betydligt vanligare än vad många tror.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur reagerar du om du får reda på att ett par du/ni känner och umgås med sen länge är swingers ( ägnar sig åt någon form av sexuell aktivitet där andra är inblandade)
  • Anonym (mamma2012)
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2015-10-01 21:11:25 följande:

Vilken homo den där trådskaparen verkar vara, han verkar gilla att se på andra nakna män.

Blir för jävla aggresiv av att läsa detta.

Skulle vilja ta med dessa fikusar till gymmet och låta mina BIGGA, massiva grabbar ta för sig av dem.

Och vilken fikus är man inte då man vill svettas med sina grabbar på gymmet då...
  • Anonym (swingersparet)

Min man och jag är Swigers ,det inebär inte att vi vill och har sex med våra vänner . Vi har träffat vänner på club som vi aldrig skulle ha sex med men som blivigt våra bästa vänner vi har haft . Inom swigersvärden möter vi de kärleksfullastt par vi träffat inga undertoner elaka komentarer om sin partner . min man och jag älskar varandra har ett kul sexliv och ett roligt undrbart liv tillsammans med liksinnande . Men vi är även ett vanligt par med bra arbeten . Barn till våra föräldrar . Mor och farföräldrar och föräldrar till våra egna barn . vi kan skilja på saker och ting . Vi är inte psykiskt störda. Sw9ingers kan vem som helst vara som du möter på ICA ser på Tv tex

• Anonym (fru J)

Att döma ut andra för vad de gör är inte min ensak, är de mina vänner/bekanta så   slutar de inte vara mina vänner för det. Jag känner ett par som är swingers- kan berätta då jag träffade deras swingervän som tog för givet jag var av samma intresse ;)

För ett par år sen åkte jag upp till mina vänner för att hälsa på dem. De sov i sovrummet och jag i tv rummet i en säng som stod på andra sidan av rummet av hörnsoffan.
    Deras vän undrade om hon fick sova över och låg då på soffan och jag i gästsängen.
    Hon frågade om det var ok om hennes vän fick komma upp (husparet sov) och jag sa, visst e det ok.
    Han kom upp och satt på kanten av soffan med bärbar dator på bordet så jag såg ju typ axlar och huvud på honom. Helt plötsligt började hon suga av honom och jag tänkte ohh nej.
    Så säger han "kom får du titta" och jag svarade artigt nej tack. Någon minut gick och han frågade igen med att jag också fick "suga".
    Svarade åter- nej tack, jag har min man om jag vill det.

Det var som en smäll på honom för tydligen dalade den och han sa han var tvungen och gå och hon var lite stel också och han gick och hon bad om ursäkt då han gått.

Jag skrattade och svarade att det e lugnt.

Även om man hamnar i sådan situation så förstod jag att de inte visste och jag behövde inte gapa och skrika. Jag satt lugnt med min dator då de hade sitt förspel som blev nog mer pinsamt för dem än för mig.

Dagen efter fick ju dock husfolket ett gott garv för de vet jag inte är känslig eller bryr mig.

• Anonym (Lazio)

Är man gift eller även om man bara är tillsammans så är syftet att man ska hålla sig till varandra, det är syftet med en relation.

Ni som lever så fult som TS och även ni som stödjer denna livsstil gör mycket fel, ni kanske får ert straff en dag.

• Smecker
    Anonym (Lazio) skrev 2015-10-03 09:40:03 följande:

Är man gift eller även om man bara är tillsammans så är syftet att man ska hålla sig till varandra, det är syftet med en relation.

Ni som lever så fult som TS och även ni som stödjer denna livsstil gör mycket fel, ni kanske får ert straff en dag.

Men till dess har vi väldigt roligt.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Mr & Mrs Prefect)

Säger din Gud det?
  • Anonym (swingersparet)
    Är man gift eller även om man bara är tillsammans så är syftet att man ska hålla sig till varandra, det är syftet med en relation. Ni som lever så fult som TS och även ni som stödjer denna livsstil gör mycket fel, ni kanske får ert straff en dag.

Varför då vemsnproblem är det inte mitt och du behöver inte lägga något intresse i det . Du gör som du vill och min man och jag som du vill .
  • Anonym (asdasf)

Jag skulle anta att mannen i relationen är en förtryckt stackare som blir förnedrad av sin fru. Jag tror att swingande oftast går till så att frun får stock av andra män medans mannen tittar på och låtsas gilla det men samtidigt dör bit för bit inombords.

• Anonym (swingersparet)
    Anonym (asdasf) skrev 2015-10-03 11:38:46 följande:
    Jag skulle anta att mannen i relationen är en förtryckt stackare som blir förnedrad av sin fru. Jag tror att swingande oftast går till så att frun får stock av andra män medans mannen tittar på och låtsas gilla det men samtidigt dör bit för bit inombords.

Ok och vad du vet och tror är nog inte samma sak . Du har aldrig varigt på club hör jag. Dummare en den som tror sig veta allt utan att veta något .
  • HäckHäxan
    100kgpappa skrev 2015-10-01 17:15:25 följande:

Hur skulle ni reagera om något par i bekantskapskretsen nämner att de har ett lite mer utsvävningar sexliv som inkluderar andra personer?

Motivera gärna svar, och om ni vill, kön och ålder.

Eftersom vi är swingers, men håller den informationen för oss själva, är jag lite nyfiken på hur folk i allmänhet ser på företeelsen.

För alla är ju förmodligen helt övertygade om att ingen de känner håller på med sånt, men jag som är rätt aktiv inom det livet märker ju hur vanligt det är, betydligt vanligare än vad många tror.

Haha jag reagerar inte ett skit möjligen gratulerar jag till att de hittat ett sätt att leva som passar just dem, det är väl skitbra liksom.

Men å andra sidan har jag vänner som lever poly, har öppna förhållanden, lever i tresamhet, ägnar sig åt bdsm. Kan inte riktigt se att jag har rätt att döma eller fördöma andra alls, så länge mina vänner är lyckliga och mår bra så kan jag inte se något problem alls.

Har ju varit älskarinna åt en man som lever i öppen relation och träffat en annan man som lever likadant men bara en gång än så länge. Oavsett jag tycker de är att föredra jag vet vad jag får och slipper känslomässigt trassel, vilket jag absolut avskyr.

Så mina vänner har liksom koll på hur jag är och jag tror jag är en av de första som de bollar saker med som går utanför normen just för att jag inte dömer saker alls och helt ärligt så blir jag nästan aldrig förvånad och har redan snappat upp saker och nyanser innan de berättar. Men anser att det är upp till dem hur de vill leva sina liv och jag hoppas de resonerar likadant gällande mig.
Svar på tråden Hur reagerar du om du får reda på att ett par du/ni känner och umgås med sen länge är swingers ( ägnar sig åt någon form av sexuell aktivitet där andra är inblandade)