• 100kgpappa

Hur reagerar du om du får reda på att ett par du/ni känner och umgås med sen länge är swingers ( ägnar sig åt någon form av sexuell aktivitet där andra är inblandade)

Hur skulle ni reagera om något par i bekantskapskretsen nämner att de har ett lite mer utsvävningar sexliv som inkluderar andra personer?

Motivera gärna svar, och om ni vill, kön och ålder.

Eftersom vi är swingers, men håller den informationen för oss själva, är jag lite nyfiken på hur folk i allmänhet ser på företeelsen.

För alla är ju förmodligen helt övertygade om att ingen de känner håller på med sånt, men jag som är rätt aktiv inom det livet märker ju hur vanligt det är, betydligt vanligare än vad många tror.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur reagerar du om du får reda på att ett par du/ni känner och umgås med sen länge är swingers ( ägnar sig åt någon form av sexuell aktivitet där andra är inblandade)
  • Anonym (G)
    100kgpappa skrev 2015-10-01 19:42:13 följande:
    Står AA for Anonymt Arsle eller?
    Hahaha!
  • MammAmma

Det skulle inte kunna intressera mig mindre. Vad andra ägnar sig åt för sexuella utsvävningar bekommer mig inte, jag har dock noll behov av att höra om det.

• tuxxe

Hade inte reagerat och tänkt på det särskilt mycket eftersom att mina vänner är just mina vänner.

Men visst jag hade gärna sett att de hade varit bekväma i sin öppenhet och precis så som jag är gällande min egen öppenhet inför mina vänner.

• Pastella

Jag får väl erkänna att jag hade fnissat lite om det var ett par jag inte hade anat, men jag hade verkligen inte sagt upp bekantskapen.

• Anonym (anonym)

Helt ointressant om några bekanta är swingers precis som det är ointressant att veta vilka ställningar bekanta gillar bäst.

• Grus grus

Couldn't care less.

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • seriösanvändare

Jag skulle nog bli nyfiken. Inte för att jag är intresserad av det själv, utan för att jag skulle vilja veta mer om den livsstilen. Och jag skulle absolut inte säga upp bekantskapen, så länge mina vänner skötte det diskret vill säga. Dvs jag skulle inte vilja komma hem till dem och hamna i värsta swingerspartyt, men annars förstår jag inte varför man skulle känna olust eller säga upp kontakten för en sån sak.

Säger man upp kontakten med en kompis som är homosexuell? Gillar att klä sig i den andra könets kläder? Tänder på strumpor? Det är väl upp till den, så länge det inte skadar någon.

Om du alltid är seriös, lever du bara ditt liv till hälften.
  • Melinoe

Första reaktion skulle nog bli - jaha vad trevligt, följt av en stilla fundering varför berättar dem det för mig?

Alternativ 3 är nog det som passar bäst, är inte intresserad av att bli swinger men vill dem berätta om det så får dem gärna göra det. Alla har rätt att ha de sexliv de mår bra av så länge det inte skadar någon. Det skulle inte påverka vänskapen åtminstonde inte från min sida.

• Anton31

Jag lägger mig i mina vänners sexuella preferenser lika mkt som jag lägger mig i vilka kläder dom ska ha på sig eller vilken musik dom ska gilla. Dvs inte alls. (Man, 31)

Svar på tråden Hur reagerar du om du får reda på att ett par du/ni känner och umgås med sen länge är swingers ( ägnar sig åt någon form av sexuell aktivitet där andra är inblandade)