• Hoppsan2016

Gravid efter IVF hösten 15

Ligger kvar på förlossningen på Danderyd. Men eftersom det finns INGA platser på neo i hela Stockholm blir jsg flyttat till Eskilstuna. Känns riktigt skit. Risken är stor att mannen missar förlossningen för att vi (mina) har ju 3 barn hemma att ta hand om.

• Hoppsan2016

Är på väg nu i en ambulans. Bebisen mår bra, jag mår psykiskt inte bra pga byte av sjukhus

Junilängtan skrev 2016-04-29 13:29:48 följande:

Åh fy, lider verkligen med dig! :( Hur mår du och bebben? Får ni transport till eskilstuna?

Håller mina tummar för er!

• Hoppsan2016

Tyvärr inte. Dels för att han är utomlands och dels för att han inte finns i barnens liv. Det är stor problem med platser redan nu, vad kommer att hända i sommar vågar jag inte tänka på :(

Sälma Riit skrev 2016-04-29 13:43:07 följande:

Nej men oj så hemskt! Kan inte barnens pappa rycka in? Det är just sånt här som jag börjar bli rädd för nu :(

• Hoppsan2016

I helgen har min mamma barnen. Men hon är förtidspensionär och gör sitt bästa för att ställa upp. Så ni i helgen är maken med mig <3

Junilängtan skrev 2016-04-29 15:39:57 följande:

Skönt att bebisen mår bra, förstår dock att det är värre psykiskt för din del.

Finns det några mor- farföräldrar eller andra anhöriga som kan finnas där och stötta upp så att din make kan komma loss?

Styrkekramar <3

• Hoppsan2016

Inte öppnad alls men har småvärkar. Glad att maken är här med mig iaf

Gweny skrev 2016-04-29 14:34:32 följande:

Men uch vilken jobbig sits! Inget man behöver i en sån sits!

Är du öppnad något?

Tänker på dig, kram!

• Hoppsan2016
    Junilängtan skrev 2016-04-30 09:58:51 följande:
    Vad bra! Kommer du bli igångsatt nu i helgen om förlossningen inte kommer igång av sig själv?
    Jag trot inte det. Väntar fortfarande på odlingsresultat. Har jag ingen infektion så låter de henne att ligga så länge som möjligt, men inte längre än 37+0 vad jag har förstått. Idag är hon ganska lugn i magen men mår iaf bra och det är det viktigaste just nu =) 
  • Hoppsan2016

Borde bli det ju. Bättre än april, närmare bf :)

Nope fortfarande inget om odlingen, togs natt mot fredag så snart borde väl det komma tycker man

Junilängtan skrev 2016-05-01 07:31:58 följande:

Åh, då blir det väl en majbebis för er? :D Har du hört något om odlingen än? :)

• Hoppsan2016

Maj funkar för oss haha. Hon var ju beräknat 5 dagar innan jag fyller år i juni så slipper man va orolig för det isf hahaha.

Gweny skrev 2016-05-01 10:15:13 följande:

Skönt hon ligger kvar än. Maj är en fin månad att få i. Min son är född då.

• Hoppsan2016

Vi kör på det tycker jag. Du får först, du har ju faktist förtur innan min, sen får min ploppa ut haha.

Sälma Riit skrev 2016-05-01 11:22:22 följande:

Håller tummarna för att hon stannar inne ett tag till! Jag hoppas också på majbebis. Min ska ju komma om tre veckor. Men hen får gärna komma tidigare, eftersom hen är färdigbakad nu :)

Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15