Gravid efter IVF hösten 15
Åhhh vilket fint namn :)
Uch jobbigt med svullnad, jag hade det extremt. Men bättre nu.
Våran tjej heter Ofelia och blir 1 vecka idag.
Åhhh vilket fint namn :)
Uch jobbigt med svullnad, jag hade det extremt. Men bättre nu.
Våran tjej heter Ofelia och blir 1 vecka idag.
Grattis!!!
Tänkte bara sticka in och meddela att vår underbara dotter är född och blir hela sex dagar gammal idag!
Hon är helt fantastiskt. Allt är så känslofyllt och intensivt nu :)
Startar barnlistan =)
Ska ska fyllas på efter födelsedagen?
Havanna född 1 maj i v 33+4 efter vattenavgång 2350 gr och 46 cm
Hej alla, har varit lite frånvarande, men ser att många har fått sina juveler, roligt! Så även vi, idag 6/6 bf +4 kom Junie. Det blev en utdragen förlossning som slutade med snitt. Värkarna avtog och hon kom aldrig ner, orsaken var att hon har för kort navelsträng så hona kunde helt enkelt inte sjunka mer.
Grattis till Leo!
Stort grattis till alla som har sina bebisar nu !
Min förlösning blev inte som jag tänkte men det gick bra.
Vår kille ska hetta Leo helt ny namn för oss som kom från storebror efter han var född .
Han vägde 3590 och 50 sm och kom på bf den 16.05( som info för listan) .
Nu 3 v gammal 3800 och 54 sm .
Finns det någon som funderar på en till bebis :) ?
Hej tjejer!
Jag har tagit mig friheten att starta en ny tråd nu där vi kan fortsätta diskutera och skriva efter våra födslar! Givetvis är ni som ännu inte fått era små ännu också välkomna! :)
Tråden heter "IVF-barn födda maj/juni-16" om ni vill kika in! :)
Tänkte bara hoppa in och meddela att det blir bebbe här snart, igångsättning antingen idag eller imorgon! Vattnet gick igår, åkte in till förlossningen allt såg fint ut, kommer hem, lägger mig, går och kissar. Ser att fostervattnet är grönbrunt - in till förlossningen igen och blir kvar för observation. Bebis har bajsat i fostervattnet :(
Så ni får gärna hålla någon tumme för att han inte tar skada av det!
Grattis!!!!
I lördags 16.08 kom vår fina prinsessa :)
Skulle haft bf idag men har haft Havanna i redan 6 veckor. Känns konstigt... Men tacksam <3
Grattis!!!
Igår kom han äntligen, vår 3345 g tunga och 49 cm långa Joar! :)
Tack för ert stöd, än så länge ser allt bra ut! <3
Grattis!!!
Kl. 17,22 den 16/06/16 kom vår dotter äntligen till världen, efter en långdragen förlossning på 26 timmar!