• Hoppsan2016

Gravid efter IVF hösten 15

Gweny skrev 2016-05-17 22:29:52 följande:
    Jag väntar min 3e! Sambons 1a.

Tufft när kroppen har fungerat förr, men nu inte ville alls längre. Tacksam för vi fick denna Hjälp!
    Min mans första med. Jo det är tufft att kroppen är inte som förr. Men tur att det finns hjälp att få.
  • Hoppsan2016

Grattis till Selma!!!!

Sälma Riit skrev 2016-05-18 14:18:57 följande:

Imorse 8:48 föddes vår lilla flicka och hon ska - såklart - heta Selma :) Jag skriver mer när jag har hämtat mig för det blev lite dramatiskt för min del på slutet. Selma mår dock fint!

• Hoppsan2016
    Gweny skrev 2016-05-18 14:03:56 följande:
    För min del har det börjat med all slemproppen gått helt på norgonen och några timmar senare startar värkarna. Men för vissa kan det dröja länge efter slemproppen gått...kan även lossa i omgångar.

Se hur det blir denna gång.
    Och alla mina 4 har startat på olika sätt, eller nästan...
    Första med vattenavgång sen kom värkar. Gick över 9 dagar
    Andra barnet, igångsättning. Gick över 10 dagar
    Tredje, värkar, och gick över bara 3 dagar.
    Och nu fjärde, vattenavgång i v 33+2, slutade med akut kejsarsnitt i v 33+4.

Har aldrig sett min slempropp haha
  • Hoppsan2016
    frucgsvensson skrev 2016-05-18 17:46:51 följande:
    Okej! Skönt att bolla med någon som varit med om detta förut! :)

Även fast jag säger och känner att han ju kommer då han vill osv, så kan jag inte låta bli att analysera och känna efter vad som händer i kroppen och vill ha svar på vad det kan vara. Haha.
    Klart man vill analysera....det gör vi alla tror jag hehe. Det händer mycket spännande grejer i kroppen ju
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2016-05-18 18:07:03 följande:

Då är det hittills 3 tjejer som är födda i tråden? Whos next? :)

Hur många är det som väntar pojkar? Kommer på bara 2 st....av de som vet såklart '=)
  • Hoppsan2016
    Gweny skrev 2016-05-18 21:04:24 följande:
    Det var en blandad skara! Då säger dem ändå att bara 10% startar med vattenavgång.
    Eller hur haha. Är det så om vattenavgång, visste inte det.

Jag har nu testat allt känns det som haha
  • Hoppsan2016
    Sälma Riit skrev 2016-05-18 21:15:25 följande:
    Blodtrycket så vi måste stanna till fredag. Jagar opererad för att moderkakan inte behagade komma ut så jag har lite ont och fortfarande kateter.
    Oj, låter otrevligt. Hoppas att du mår bra nu. Vet inte hur de opererar moderkakan, men ta alla medicin du blir erbjuden. Inte värt att ha ont och spela tuff, som läkaren sa till mig efter snittet. Jag är kanske lite knäpp men jag var rätt nöjd med kateter efter snittet....behövde inte röra på mig när jag ville på toa haha
  • Hoppsan2016

Havanna är sondfri!!!! Hon ammar själv och snart blir vi utskrivna även från hemmavården!!!!

Hur går det för er andra? Inga fler bebisar på g?

• Hoppsan2016
    Lulak1 skrev 2016-05-23 20:57:00 följande:

Vi fick en kille på BF . Helt otroligt att han kom exakt på dagen . 
    Vattnet gick 48 timmar tidigare och jag blev sängliggande i sjukhuset  pga han var inte fixerad. 
    Nu allt är bra och vi är hemma efter nästan en vecka på BB och sjukhuset. 

Grattis!!!! Första killen i tråden =)
  • Hoppsan2016
    Lulak1 skrev 2016-05-23 21:30:04 följande:

Tackar det var underbart att bli överraskad :)))) dock vi trodde att det är en flicka i magen. 

Vad vägde han? Hittat på namn till killen än?
Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15