• Kine

Hur lätt/svårt är det att få bli sjukskriven några dagar pga sorg?

Anonym (M) skrev 2015-09-13 23:10:52 följande:

Det har inte märkts so far!

Det är tacka lov inte mitt problem att du ante kan läsa.
  • Kine
    Anonym (M) skrev 2015-09-13 23:10:52 följande:

Det har inte märkts so far!

Det är tacka lov inte mitt problem att du ante kan läsa.
    natalia899 skrev 2015-09-13 23:16:30 följande:

Men du kan inte stava, och det har framgått väldigt tydligt.

Dyslexi. Men min stavning är inte något problem. Vederbörande kan inte läsa oavsett.

Och du ser inte heller skillnad på Kine, TS och Kiine. Tre olika personer.
  • Kine
    Anonym (M) skrev 2015-09-13 23:19:51 följande:

Snarare med hänsyn för din egen del är detta en publikt forum där det just är tillåtet att inte besitta verkliga kunskaper för att få diskutera.

Ja, det förklarar ju varför där här....
  • Kine
    natalia899 skrev 2015-09-13 23:20:58 följande:

Nej, jag ser ingen skillnad eftersom ni skriver och argumenterar precis likadant.

Du har du uppenbarligen lite läst....
  • Kine
    Anonym (M) skrev 2015-09-13 23:29:05 följande:

Kine alias Kiine borde mycket riktigt tygla sig!

Jösses alltså.

Kiine och jag är inte samma person. Två alias samtidigt är svårt med enbart en dator... så nej, vi är fortfarande inte samma person. Och det är lätt att bevisa.
  • Kine
    Anonym (M) skrev 2015-09-13 23:45:14 följande:

Med ditt resonemang att se på sjukskrivning får man helt utan problem sjukskriva låt säga 6 månader på grund av att det dagligen ute i världen finns personer som tar livet av sig?

Om det är personer man känner, står en nära eller har en relation med och deras bortgång påverkar ens arbetsförmåga så aja då kan man bli sjukskriven under lång tid.
  • Kine
    natalia899 skrev 2015-09-13 23:57:02 följande:

Det känns nästan som nånting man bör kunna sjukskriva sig för...

Har du nedsatt arbetsförmåga av att två med lika alias finns på fl?

Då har du rätt stora problem att ta itu med. En psykolog kan nog hjälpa dig med det.
  • Kine
    natalia899 skrev 2015-09-13 23:59:00 följande:

Det känns lite som att du börjar tappa glöden i det du argumenterar för. Men du måste fortsätta. Du kan inte sluta.

Vad saknar du här i livet?

Jag saknar ingenting. Men oavsett så är det OT
  • Kine
    natalia899 skrev 2015-09-14 00:00:46 följande:

Wow. Dyslexi it is. Du missar helt poängen i 99% av det man skriver.

Nej, det gör jag inte. Jag väljer bara att svara på det som är relevant med tråden och ignorera resten.

Du kanske inte förstod det? Tråkigt men som sagt, det finns psykologer som kan hjälpa dig med ditt problem.
  • Kine
    natalia899 skrev 2015-09-14 00:07:30 följande:

Fast du bör ju ändå kunna förstå poängen i det någon skriver innan du ens funderar på att ge respons. Det var en ironiskt inlägg, och det var inte ens till dig. Du har helt klart en mildare typ av handikapp, det märks väldigt tydligt ska du veta.

Ja, efter en diskussion med dig så behöver nog dem flesta här psykolog. Nivån på din "dumhet" är sannerligen väldigt sällsynt och det är mycket troligt att någon form att terapi krävs efter en samtal med dig.

Att det var ironiskt var inte så svårt att förstå. Du verkar ju dock ha missat poängen med mitt svar...

Nej, har inget handicap. Dyslexi är dock en form av funktionsnedsättning vilket inte är det sammæ som handicap. Nu är dock mon dyslexi såpass liten att den inte räknas som funktionsnedsättning.

Du är då verkligen inte så smart och någon typ av handicap eller funktionsnedsättning har du. Det märks tydligt i dina inlägg.
Svar på tråden Hur lätt/svårt är det att få bli sjukskriven några dagar pga sorg?