Regnbågsdröm skrev 2015-11-22 20:46:54 följande:
Ja, det är knäppt egentligen att månaden kändes snabb. I övrigt har ju all väntan känts som evigheter. Men nu gick det faktiskt fort. Men det får fan inte vara ett negativt brev som kommer i lådan nästa vecka alltså. Det får det bara inte. Är så redo för att starta igång igen.
Jag önskar så att du slapp all oro! Men bra att du verkar få bra hjälp med det. Känns det så? Jag tror på dig! Och att allt kommer gå bra för er! När är BF? Stor kram!
Det är inte min plats att uttala mig om saken och jag vill absolut inte göra dig mer frustrerad än du är... men det irriterar mig något fruktansvärt att de skickar ett brev med besked! Det är så himla märkligt och okänsligt! Det är ju liksom inte jättesvårt att ringa upp och berätta beskedet, då skulle ni ju dessutom få möjlighet att diskutera beslutet så det känns bra för er. Märkligt...
Det hade varit skönt, men det är verkligen ett kvitto på något jag inte såg förrän för sent. Oron kring behandlingarna har liksom bara flyttat sig. Jag kan verkligen rekommendera att planera för att ta emot hjälp när ni plussar om det är känsloladdat, för inte sjutton försvinner oron av sig själv. Det känns som bra hjälp, men det sitter djupt så det är svårt. Tack vännen, det betyder mycket att du tror på oss. BF är den 29/1, så det är nästan 10 veckor kvar ;) Kram!!