Regnbågsdröm skrev 2015-10-16 06:30:10 följande:
Hej. Förlåt för sent svar. Vill liksom inte svara bara i all hast.
Jag mår okej. Känner att jag längtar så mycket tills vi får börja köra igång igen. Men när jag tänker på det så blir jag rädd. Tänk om samma sak händer igen? Osv. Sedan börjar jag tänka på om de kanske har stängt över julen. Har de det så finns risken att vi kanske hamnar precis i det.. Och då kanske de säger redan nu att vi inte får börja på nästa mens i alla fall? Mycket tankar. Vill ju verkligen börja på nästa.
Hur har du det? Många kramar!
Ingen fara, det är liksom inget tvång att skriva ;) Det gör man när man har tid eller när andan faller på, inga problem.
Skönt att höra att det är ok. Tråkigt att det inte är bra, men bra är å andra sidan mycket begärt där du är just nu. Och ännu tråkigare att du behöver känna dig rädd :( Men jag förstår dig, man investerar så fruktansvärt mycket hopp och energi i varje liten del av behandlingarna, och nu har du fått känna på den hårda vägen att det inte alltid är enkelt. Önskar att du hade sluppit det. Har tyvärr ingen erfarenhet av det du råkat ut för, men hoppas på att det ska vara väldigt låg risk för det.
Vet inte hur det är med RMC, men på Sahlgrenska har de bara mindre personal kring storhelger, så de utför ändå behandlingar :) Hoppas att det är så hos er också så du kan släppa den oron. Jag förstår verkligen att du vill börja så snart som möjligt, fy sjutton vad mycket dötid det är när man håller på med IVF :(
Jag har det bra, tack! Är inne i en orolig period av någon anledning, men allt verkar bra med min lilla parasit ;) Kram!!