• hjoss

Hur många äggblåsor hade ni? Finns det hopp?

Har precis gjort mitt första VUL efter en vecka med sprutor (med uppenbart lite för låg dos) Läkaren kunde endast se 3 äggblåsor. Ska nu ta sprutor under helgen också för att göra VUL igen på måndag..

Finns det ens hopp med endast 3 blåsor såhär långt?

Någon mer som haft såhär få blåsor på VUL?

Ha en fin helg alla..

• Svar på tråden Hur många äggblåsor hade ni? Finns det hopp?
  • Regnbågsdröm
    Cyanea skrev 2015-09-11 17:13:16 följande:
    Tycker verkligen att det låter tungt. Även om man är förberedd på att behöva hjälp antar jag att det inte är helt enkelt. Eller, jag hade nog tyckt att det var jobbigt. Bra att det finns hjälp att få, men det är ändå ett sånt där problem som så många människor är lyckligt besparade från och så svårt att få förståelse för. 

Vad skönt det hade varit om ni inte behöver göra fler försök utan om detta bara kan funka. Åh vad jag hoppas för er skull. 
    Du är så himla snäll. Dina ord värmer mitt hjärta! Tack för att du lyssnar, det betyder så mycket!

Nu dags att spruta in 450 gonal. Känns inte kul alls. Halva jävla sprutan ju
  • Regnbågsdröm

Börjar känna hur det spänner i magen nu. Riktigt ordentligt till och med. Så hoppas VERKLIGEN att det ger något positivt på onsdag när vi ska till kliniken för tredje ultraljudet. Håll tummar!

• Cyanea

Men fy :S Håller verkligen tummarna för att det smäller till nu!! Bara två dar kvar :D 

• Regnbågsdröm

Ja, det hoppas verkligen jag också. Nånting händer ju i alla fall. För så här har jag inte känt innan. Håll tummar

• Cyanea

Jag kände också att det spände i magen, och uppenbarligen hade jag ett helt gäng ägg ;) Hoppas att det är så för dig också! Bara inte så många som jag fick, det är inte bra. Men lagom ;) 

• Regnbågsdröm

Med tanke på att jag bara hade fyra äggblåsor sist, så borde jag ju inte fått extremt många nu? Huvudsaken är att de få jag har växt till sig! Hoppas så mycket! Fick hopp tillbaka nu när jag börjar få ont

• Cyanea
    Regnbågsdröm skrev 2015-09-16 11:58:55 följande:

Mina äggblåsor är mogna! De har dessutom blivit fler. Planerat plock på fredag. Så lycklig!!

JAAAAA!!!! Härligt!!! Jättegrattis - det är ju ett stort steg i rätt riktning :D Smärta var alltså bra ;) Heja dig!!! 
  • Regnbågsdröm
    Cyanea skrev 2015-09-16 13:48:52 följande:
    JAAAAA!!!! Härligt!!! Jättegrattis - det är ju ett stort steg i rätt riktning :D Smärta var alltså bra ;) Heja dig!!! 
    Åh, tack för den glädjen! Blir ännu gladare av att kunna dela med mig så
    Känns så underbart att ha gått från att vara så ledsen, rädd och inte alls särskilt hoppfull - till att få tillbaka allt igen.
Svar på tråden Hur många äggblåsor hade ni? Finns det hopp?