KillBill skrev 2015-08-27 16:01:11 följande:
Bara en fullblodsrasist utrycker sig som dig.
Tack,jag gör mitt bästa.
templar skrev 2015-08-27 16:15:26 följande:
Den tragiska sanningen är att så länge det lönar sig i Sverige att bli kränkt, så kommer "folk" bli kränkta.
Dags att lägga ner hela DO eller i alla fall inkludera svensken i det, snacka om att statistiken skulle gå genom taket.
Kränkhets- och diskrimineringsindustrin är big-bussiness för vissa folkgrupper,t.ex för "romer" som vill hyra bilar på bensinmackar.
tinyurl.com/oew525v
tinyurl.com/o34babz
tinyurl.com/oy34pg8
tinyurl.com/nkp8krm
tinyurl.com/o7c8p23
("Romer" krävde staten på en miljard kronor i skadestånd!)
Ka-ching!
todo nada skrev 2015-08-27 16:25:30 följande:
Din mun skulle jag vilja borsta med tvål. Fy fan vilka nedvärderande benämningar du har att uttrycka dig med... Antagligen är det sådant som du önskar att du vågade säga till medmänniskor i verkligheten, men är för feg, och spyr därför ur dig nedvärderande saker där du kan vara anonym och slippa offra några tänder. Vilken människa som helst i världen som hade blivit tilltalad i de ordalagen du använder hade inte tyckt att det kändes okej.
Ser du dig själv som rasist?
1. På vilket sätt utrycker jag mig nedvärderande?
2. Vilka "medmänniskor" är det du åsyftar?
3.Jag är ganska frispråkig IRL,dock så gäller det att vara försiktig med hur man uttrycker sig så att man inte gör sig skyldig till åsiktsbrott,som denna 16-åring fick erfara:
tinyurl.com/qem6kpw
4.Vad menar du med "slippa offra några tänder"?
5. Jag ser mig själv som etnopluralist,även om vissa menar att jag lever upp till kriterierna för att vara rasist.