Mera76 skrev 2015-08-30 08:20:03 följande:
Tog ett nytt test idag, som direkt visade positivt. Det jag kollat tidigt var väldigt svagt. Kör på IVF här, och det är andra grav genom IVF, men har 3 tidigare barn på naturlig väg med annan man. Så, Somensvala88, detta blir mitt 5e med! Vad det gäller Facebookgrupp undrar jag varför den ska göras fullt synlig alls sen? Vi har inte berättat för omgivningen att vi kört på IVF, känns privat.. Onödigt att Facebook ska skylta med det. Vet inte vad ni andra tycker?
För att folk ska hitta och kunna vara med i gruppen, nu går den inte att söka efter överhuvdtaget och då fyller den ju inte riktigt sitt syfte. Den ska finnas för alla blivande mammor som vill ta del av gemenskapen av andra mammor som är i samma stadie i livet. Vi kommer kunna följa varandra tills barnen börjar skolan, inte bara under graviditeten.
Och jag sa heller aldrig att den kommer vara fullt synlig, den kommer vara sluten vilket betyder att man måste ansöka om medlemskap, men då kan man ändå gå in och se vilka som är medlemmar.
Hoppas du blev nöjd med mitt svar. :)