Jordgubb90 skrev 2015-10-19 10:06:22 följande:
Hej på er! Tänkte höra med er om det här med förkylningar. Min son fick sin första förkylning när han var 2 månader. Sen har han haft cirka 3 förkylningar sen dess varav den senaste hållt i sig i 5 veckor :( Nu har han feber och hade för en vecka sen falsk krupp. Han är 6 månader. Har era varit förkylda så mycket? Tycker det är hemskt. Han har ju varit förkyld halva sitt liv i princip :,( han är en månad tidigt född men det kanske inte spelar någon roll på immunförsvaret?
När vår lilla va 4mån hade hon två ev. Tre förskyldningar efter varandra med massa hosta. Hört om många som vart mkt sjuka, ursch det är jätte jobbigt.
Var på bm igår o nu när hon haft hosta över 1 mån fick vi medin på misstänkt astma :( vilket har hjälp på bara ett dygn. Igår natt vakna hon inte o hostade förrens på Morgonsidan vilket vart skönt för alla. Känns skönt att vi fått bukt för det för hennes skull men samtidigt vet jag hur det känns med astma i och med att jag har det själv o allt vad det innebär allt från att inte kunna följa med någon kompis hem som har djur när alla andra är där elr avstå från kalas till att måste andas i mask morgon och kväll :(