malle88 skrev 2015-10-11 06:43:38 följande:
Blicka: vad skönt, synd att inte mellanbarnet också sov.
Pco: Vi ska vaccinera imorgon. Jag tyckte inte det var så jobbigt sist (kanske för att jag jobbar med det själv ;) ) men nu är hon större. Vi får se hur det går. Det enda som oroar mig är att hon ska bli sjuk. Vill inte missa babyrytmiken på tisdagen ;)
Jo man har väl en fördel då :) visst, jag är uska o så men har aldrig tagit prov elr spruta på en liten en men för mig är det inte spruta i sig utan mer när hon blir så ledsen :(
Hoppas att det går bra o att hon inte blir så dålig. Våran lilla har båda gångerna klarat sug från feber men vart gnällig o trött o inte kommit till ro på kvällen bara. Hur blev er lilla sist?
Ja visst är det kul med babyrytmik o sånt :) vi går oxå :)
Lillan har även börjat bli gnällig o ledsen när man tasbort något från henne, ursch jag måste nog jobba lite på detta då jag inte vill att hon ska bli ledsen o låter henne ha kanske den leksaken även om hon ska äta osv för jag försöket att äter vi så äter vi och inte leker just då, sen att hon har en leksak med sugpropp som hon har på sitt bord på matstolen men aa.. Elr att vi äter o dricker något hon inte får kan hon oxå bli ledsen så vi försöker att gömma elr inte dricka typ Cola när hon sitter med o sånt. Hehe hur gör ni?