Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Vad tycker ni om nya babyzen yoyo+?
Är det mer en resevagn än vardagsvagn?
Är sugen på att sälja min o köpa denna elr kronansylky/s .. Vad tycker ni?
Tjej78 - ja hur känns det att börja jobba?
Vad tycker ni om nya babyzen yoyo+?
Är det mer en resevagn än vardagsvagn?
Är sugen på att sälja min o köpa denna elr kronansylky/s .. Vad tycker ni?
Hur mår du nu Blicka? Har det läkt? Vad skönt att det gick så bra för mellan att sluta med nappen. I helgen händer nog så mycket annat så han glömmer det :)
Inatt sov lillan hela natten. 19.30-05.30 :D då hade jag verkligen proppat i henne mat hela dagen. Ska jag göra idag med :)
Hon har fortfarande ont i munnen och är jättedålig i magen. Hur länge kan det ta innan tänderna kommer? Tycker så synd om henne :(
Idag får hon jordgubbar och leverpastejsmörgås till frukost. Gröten har hon ratat på morgonen
Måste fråga hur mycket mat du proppat i henne? Jag tror också att min lilla hade sovit hela natten utan 23-målet om hon ätit mer på dagen men har ännu inte lyckats..... Du får återkomma imorgon så vi får höra hur denna natt har varit :)
Härligt med hel natt! Fortsätt ge mkt mat, kan ju tillsätta extra fett också i maten du ger.
Jo men nu känns det bra med såret. Kan röra mig obehindrat igen o ömheten har lagt sig (förutom då lillan kickar en i magen med foten...)! Så skönt att ha det gjort :)
Nu måste jag snart ta itu med packning. Ska hämta de stora barnen redan klockan 12. Lite vila först...
Glad påsk allihopa! Njuter av tid med alla barn lite på egen hand. Perfekt när det finns fler vuxna omkring oss.