Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Nä ursch va många vart dåliga här i påsk :( så tråkigt för oss alla. Hoppas att nästa blir bättre.
Vdc idag o lillan fick ögonsalva för ögoninflammation. Nu hoppas jag det hjälper fort!
Vi åkte in idag till akuten i och med att barnmedicin är stängt idag men han trodde inte iaf att det va akut o han tyckte det låter som om hon fått för sig något bara men asså det känns inte rätt på nåt sätt.
Hört om flera som spänner sig så men då ler elr lixom på nåt sätt visar att de gör med flit.
Cornelia gör det alltid när hon håller i något (aldrig annars)?precis som att hon spänner sig då o småskakar till i typ. 2-3sek o hon håller kvar blicken under tiden o sen tittar upp o ser lite förvånad ut men inget bortfall elr blir ledsen på något sätt.
Inget du känner igen?
Ska ringa barnmedicin nu i v för att ev. Få en remiss, skulle vilja att det görs ett EEG test på henne iaf.
Nån fler som har problem med nattningen nu när vi ändrat till sommartid?
Här gör vi stora framsteg, lillan ställer sig upp mot allt hela tiden och går längs allt som finns. Hon ställer sig upp mot briovagnen och tar en tur utan problem, byter till sin stol eller pall som glider lätt över hela köksgolvet och sen längs köksskåpen bort mot briovagnen igen :) Har även här två tänder på gång, framtänderna uppe. Verkar ha lite ont för det äts mindre men humöret är ändå uppe.