hurtänktedunu skrev 2016-05-14 13:45:50 följande:
Har en liten tjej men jo vi får till det när hon sover middag och på kvällen när hon sover. Även om hon krånglar nu så somnar hon i alla fall någon gång. Igår vid 22 men hon sover i eget rum och sover hela natten. Kommer till oss vid 6 ca och somnar om till 8 eller 9. Så det är inte farligt så. Vi är vakna till ca 01 oavsett så vi får till det en gång om dagen minst om vi vill. Men det är ändå frustrerande när hon aldrig krånglat så förut. Men som du säger vi har ju x antal månader på oss. Och förhoppningsvis är det ju bara en fas. Hon är världens snällaste annars.
Ska bli spännande att se när det tar sig faktiskt. Jag tror faktiskt helt hundra på en majbebis så i slutet på sommaren kanske det tar sig.
Aha, förlåt. Tyckte jag läste att du hade en pojke men det inbillade jag mig visst! Men vad skönt med en sån känsla, då gör det liksom inte så mycket om det inte blir på direkten.
Jag tror att det tar sig snabbt för mig, för det har gått på första försöket med alla barn. Men jag är ju äldre nu, har en ny man också så jag försöker intala mig att det nog kommer att ta längre tid nu. Man kan ju bli så ruggigt besviken annars.