Någon som sätter igång i maj 2016?
Hur många här inne försöker producera nummer 3?
Hur många här inne försöker producera nummer 3?
Hmm..
Fick förmodligen min mens nu... på dag 35 i min cykel... tråkigt!! Trodde faktiskt på allvar att jag var gravid! :'(
Hur går det för alla i tråden? Här börjar det närma sig ägglossning, känns som att jag har ägglossning redan nu pga ägglossningsflytningar sedan ett par dagar tillbaka men den är några dagar kvar enligt kalendern. Jag har inte testat med äl-test denna gång för jag hade inga hemma. Nu har jag fått idag med posten så jag kanske kollar imorgon. För säkerhetsskull så ligger vi varannan dag! Hoppas att det går vägen denna månad!
Väntar in BIM nästa vecka. Känner mig på det stora hela som vanligt, förutom att jag kanske är lite tröttare än vanligt. Har också molvärk som kommer och går.
Försöker ställa in mig på att det inte har blivit något denna månad. Det är ju trots allt inte jättevanligt att det tar sig på första försöket
Nu tror jag att ägglossningen är över för denna gång, har inte testat men det känns så. Är på dag 13 och flygningarna är borta men jag har inte känt nån molvärk eller så, det brukar jag iofs inte heller, men förra månaden fick jag jätteont en kväll vid ägglossning. Vi har sexat på varannan dag så hoppas på resultat! Så nu börjar den evighetslånga väntan på bim...
Då är vi typ lika :) är nog på ÄL +3-4, men än börjar jag inte analysera så mycket :) ska försöka mysa ikväll igen ifall ÄL är senare än jag tror. Men tyvärr är sambon sjuk nu (mansförkyling) men vi har iaf fått till det varannandag och varjedag i helgen typ.
Ja det tycker jag absolut! Har insett att vill man ha symtom så skaffar man sig symtom så bättre om de får komma av sig själv och man blir överraskad :)
Ne jag har bara hypotetiska ÄL datum baserat på vilken dag ifrån senaste mens och när jag gissar på att jag får nästa samt om det är rimligt vad appen säger och hur jag mår. Är bara inne på andra cykeln efter att spiralen rykte så är inte hundra på hur kroppen funkar än plus att min kropp har ändrats endel under förra året pga en tävlingsdiet dom pågick väldigt länge och då ändras både hormoner och andra värden.
Alltså dagarna fram till äl går om möjligt ännu saktare än dagarna man till bim... Jag håller på o bli knäpp! Kom igång nu då, släpp det där jävla ägget nån gång! Gaaah!
Ja, jag brukar alltid få mens runt 25-27 men förra månaden kom den på CD 28, alltså 5 dagar tidigare än vanligt.. Enligt app skulle jag ha haft äl i lördags men jag har fortfarande inte fått positivt på stickan :( Är på CD 18 idag. Har du nå känningar av din äl?
Nopp, inga känningar alls, inte ens flytningar. Brukar ha äl-flytningar men har aldrig tagit nån riktig notis på när dom kom. Jag har testat med CB dubbel hormon test sen CD 9 så jag borde inte ha missat den, har testat varannan dag. Hoppas bara den är lite sen.. Hoppashoppas! Vi har legat typ varannan/var tredje dag så helt chanslösa är vi inte om jag skulle missat stegringen ;)