Någon som sätter igång i maj 2016?
Hoppas det kommer ett plus snart. Än är inte hoppet ute
Prova med ett "tidigt test", de bör ge utslag
Suck, buggade sig innan den lagt till bild!
Hoppas det kommer ett plus snart. Än är inte hoppet ute
Prova med ett "tidigt test", de bör ge utslag
Suck, buggade sig innan den lagt till bild!
så nervös?! har en vecka ca kvar till BIM, men jag känner mig så jäkla nervös..fattar inte varför haha...ömma tuttar har jag också..
kommer testa nästa helg om inte mensen dykt upp..har ju bim mellan 2-4/6..
så kommer troligen testa den 4:e!
Jag är inte nervös och jag vill ju bli gravid samtidigt som inte liksom. Men jag har nästan börjat känna mig gravid. Vet inte varför men det är liksom en känsla. Har bim samtidigt som dig så vi får se vad som händer helt enkelt.
Spännande ska det bli i alla fall
Nu har jag laddat ner en app få se om jag får lite bättre koll då kroppen inte alls beter sig som den har gjort... Enligt appen blir nästa äl 4/6. Men jag har ju bara två menser att utgå ifrån så vi får se... Känns skönt att det är tidigt i juni så jag slipper deppa över den här mensen så länge ;)
haha ja men det roliga är att jag kollar inte efter tecken. Jag vet att det borde vara för tidigt och sen blir jag ju inte jätte ledsen om det inte går denna månad. Men fan jag har nog ändå tecken. ont över livmodern vilket jag aldrig har innan mens så något konstigt är det, spände till i brösten tidigare idag vilket det aldrig gör annars. släppte men det var som sagt konstigt. och sen är magen konstig. det var ett tidigt tecken vid förra graviditeten. Så ja jag vet inte. men efter helgen får vi väl se vad jag åstadkommer. Väntar nog till nästa lördag innan jag testar. får se vad som händer.
Fick ett negativt test imorse igen men efter ca 30-60min så kom där ett ultrasvagt litet streck. Det är långt efter kontrolltiden och kräver lampa så jag tar inte ut nåt i förskott men lite hoppfullt känns det allt! Och jag har aldrig fått så tidigare på dom här stickorna, har analyserat dom noga varje dag...
Testen brukar bli tydligare när de torkar, men man ska ju inte läsa av det som positivt. Jag har haft ganska många positiva test och de blir ALLTID tydligare när de har torkat. Om du klarar av att hålla dig länge i vaket tillstånd så skulle jag låta bli att kissa på 5-6 timmar (eller mer) och ta ett nytt test ikväll!
Håller mina tummar för dig!
Jag har heller aldrig fått något streck efter kontrolltiden heller .. trots att jag aldrig kan sluta springa å kolla på testet även att jag vet att man inte ska läsa av det efteråt..
Jag känner mig otroligt ogravid idag.. ingen molvärk och inga andra tecken heller. Så det känns kört faktiskt..
Hur går det för alla i tråden? Här är det bim idag, tog ett CB digital imorse som visade inte gravid känner mig dock fortfarande gravid och har ganska kraftigt illamående på mornarna så jag tror och hoppas än. Det som gör mig skeptisk är att jag har plussat på bim -3-4 vid alla mina tidigare graviditeter. Tycker att jag borde ha fått ett plus vid det här laget...
Ja har du regelbunden mens så tycker man ju att du borde fått ett plus. Men man vet ju aldrig. Du kanske har haft senare ägglossning. Får vänta och se om mensen kommer under helgen helt enkelt.
Jag sitter o väntar på att mensen ska ebba ut... Mensdag 5. Enligt appen blir nästa äl den 4/6 o BIM 18/6. Men min mens har alltid kommit i slutet av månaden typ 25-27. Så jag kör med äl-tester den här månaden igen för att känna mig lite mer säker....
Mens