Tussilago6 skrev 2016-03-03 16:19:40 följande:
Nej då, här planeras det också långt i förväg! Här finns det dock inget ledigt rum, vi har ett jättestort hus men är redan många så lillen får bo hos oss så länge! MEN jag har redan börjat möblera om i huset så att vi ska kunna göra en liten hörna till bebisen i vårt rum! Kollar ofta på vagnar och har tänkt ut hur jag ska göra med jobb och så. Haha, kanske ingenting blir som man tänkt. Jag kanske får tvillingar igen, då blir det megatrångt här!
haha ja kanske det. ;) vi har ett inte så jätte stort hus. lagom tror jag. Men vi har ju bara en sedan tidigare så här får vi plats. :D Ett tag till även om det skulle bli två. haha. Men det återstår ju att se.
Barn behöver ju egentligen inget eget rum men det skadar ju inte för dom kommer ju med en del saker.
Ja vagn har vi redan till tjejen så vi kommer faktiskt köra på samma. köpte ny i augusti så den är inte så gammal.
Vi har en emmaljunga super viking och en babyzen yoyo. båda funkar ju som duovagnar och emmaljungan dessutom som syskonvagn så det blir bra.
Ja gud det där med jobb alltså. jag pluggar ju nu och är tjänstledig. halvfart på distans och är mammaledig på halvtid. Men i augusti går jag tillbaka och jobbar 50% igen. Men det är ju bara att jobba på så kommer jag söka havandeskapspenning. ingen som någonsin blivit nekad på vårt jobb så det är bra. Men ändå så kommer jag nog försöka jobba så länge som möjligt. sist mådde jag ju så sjukt bra så jag hade kunnat jobba till dagen innan hon kom men jag gick hem två månader tidigare och jag hade så sjukt tråkigt måste jag säga. Men bra att ha sökt så man har det färdigt liksom.
Hur har du tänkt göra med jobb?