• kaktusen

följas åt för vår/sommarbebbe -16

Hej!

Efter snart 7 år tillsammans har sambon och jag beslutat oss för babyverkstad, till min stora förtjusning! Har längtat sen jag var typ 17, och är nu 27 år.

Varit gravid två gånger tidigare, en gång 08 då jag nyss träffat sambon, men vi gjorde då abort i vecka 8. Jag hade precis hämtat ut mina första p-piller och inväntade mensen för att börja ta dem..

Slutade med piller i december 14, blev gravid i februari i år, men fick missfall i vecka 6. Ett avbrutet samlag som inte avbröts i tid.. och det missfallet blev en stor sorg för mig.

Men nu är det nya tag! Hade ägglossning i måndags (den 3/8) antar jag, hade väldigt ont i vanlig ordning iaf. Samlagade varje dag tis - tis;)

Nu till min fråga! Är det någon mer än jag som tänker sig en liten vår/sommarbebbe 16, och känner sig manad att följas åt?

• Svar på tråden följas åt för vår/sommarbebbe -16
  • frida ahl

Hej!

Jag och mannen är just nu på andra försöket med andra barnet. Med första barnet tog det sig på första försöket, så när det inte blev någonting förra månaden så blev man faktiskt lite snopen :)

Hoppas att det inte tar så mycket längre tid, är så otålig :)

• Bustrollen
    No Name skrev 2015-10-13 07:43:51 följande:

<3 tråkigt

Ja, pms 24/7 känns det som. Jag blir knäpp på mig själv.
  • Anonym (Mamma till 2 vill ha fler)

"Bustrollen" - lider med er! Så tråkigt! <3

Hoppas att er tid är inom det närmsta!

• Bustrollen
    Anonym (Mamma till 2 vill ha fler) skrev 2015-10-13 20:18:48 följande:

"Bustrollen" - lider med er! Så tråkigt! <3

Hoppas att er tid är inom det närmsta!

Tack <3
  • No Name
    Bustrollen skrev 2015-10-13 09:56:23 följande:

Ja, pms 24/7 känns det som. Jag blir knäpp på mig själv.

Ja det kan jag tro <3

Hade själv enorma PMS smärtor i lördags och söndags men sen helt nada inte en enda känning fattar inte ett skit BIM senast måndag 19/10 så det visar sig snart iaf
  • Gurwlan

jag hoppar in här :) hade Äl mellan den 2-3 okt hade sån smärta myste den 31 sep och den 3 okt.

Efter Äl har jag mått illa, huvudvärk, trötthet, molvärk i mage och idag började det göra ont i ryggslutet. Men negativt på gravtest. 3-4 dagar kvar till BMI.

Jag har aldrig molvärk flera dagar innan mens. Endast samma dag som jag ska ha mens brukar det göra ont. När man får negativt så känns det som om kroppen spöckar med en. Men hoppet är det sista som lämnar en :P

• SamsonS

Beräknas ha ÄL om precis en vecka. Började testa med ÄL test idag och tänkte göra det nu tills den är på gång. Ska bli spännande att se hur väl appen stämmer :) just nu BIM 4/11.

• Bustrollen
    No Name skrev 2015-10-14 08:51:43 följande:

Ja det kan jag tro <3

Hade själv enorma PMS smärtor i lördags och söndags men sen helt nada inte en enda känning fattar inte ett skit BIM senast måndag 19/10 så det visar sig snart iaf

Kroppen är bra knepig ibland.

Min mens borde vara över idag eller i morgon om den sköter sig och sen nya tag igen :)
  • Anonym (Mamma till 2 vill ha fler)

Spännande! Nu har jag äl enligt app. Ska bli kul att se om det tar sig nu! Ont i ryggslutet och öm i buken! ????

• Bustrollen

Hej alla. Hur går det för er?

Jag passerar dag 7 utan mens här haga. Så jag har passerat förra omgången som hade 6 dagar mellan i alla fall ????

Svar på tråden följas åt för vår/sommarbebbe -16