Nenna9 skrev 2015-10-12 20:29:07 följande:
Åh spännande!! Hoppas det tar sig för er båda nu då! Jag mår bra, väntar på att få lämna blodprov nästa fredag för att se att t4 sänkts och att jag svarar bra på behandlingen. Då blir det förhoppningsvis operation snart:).
Jag kände "hugg" liknande känsla i äggstocken, livmodern när jag var gravid. Det stramade ner på ljumsken eller hyr jag ska förklara. Sa tom till min man att nu känns det som det händer något! Inga andra symptom, mådde riktigt illa men det var bara någon dag. Däremot var ju mitt MF så tidigt så man vet ju inte hur det hade känts om det gått längre.
Håller tummarna för er!
Hoppas att T4 sänkts så att du får operation snart! Jag har genomgått operation av sköldkörteln 2 ggr så undrar du något så är det bara att fråga!
Kram <3
Angdev skrev 2015-10-12 20:51:35 följande:
11:e försöket och är på BIM-4. Har haft genomskinliga blödningar blandat med bruna sedan lördagskväll. Skulle det inte bli något denna gång så blir det samtal till gyn :(
Hoppas att det är 11e gången gillt för dig!! Brukar du ha såna flytningar/blödningar innan bim i "vanliga" fall?