Carabellis kusp skrev 2015-08-31 11:57:50 följande:
Moderkaksprovet är taget. Skumt var det. De ringer troligen innan veckan är slut, men jag ska tydligen vänta tills onsdag nästa vecka innan jag andas ut om jag inget hört. Läkaren var så trevlig, rätt man på rätt plats.
Håller alla tummar och tår att det går bra! Gör nåt som du mår bra av så kanske du kan få liiiite lugn?!.

Elenic skrev 2015-08-31 13:20:19 följande:
Hej, Och välkommen! Vad roligt, vi har samma bf (enligt senaste mens, enligt ett VUL har jag 20:e...) och vi väntar också vårt tredje! Spännande med KUB, vi har vårt nästa onsdag. SKÖNT att du är optimistisk, jag önskar att jag kunde vara det.. Har dock lite för många inte så lyckade graviditeter bakom mig för att jag ska tycka att UL-skärmar är något positivt... Men jag hoppas, och min man tanker positivt för oss båda! Hoppas ni får fina bilder på ert mirakel imorgon!
Tack
Vad roligt, hur gamla är dina små? För mig var det 8 år sen sist jag hade en liten, så detta känns som första ggn igen.

Enligt senaste mens ska jag ha 8mars, enligt vul 24e och nu enligt ul igår den 16e mars. Haha här hoppar det fram och tillbaka.
Håller tummar och tår att det går bra för er, förstår er oro pga erfarenheter!