• aztec

BF mars 2016

Hej!

Någon annan som har bf mars 2016 som vill vänta ut iaf de första 12v med mig?

Har bf 6 mars.

Har två missfall bakom mig det senaste året och senast var halvår sedan så jag och min sambo hade smått gett upp hoppet nu innan sommaren så vi sa att vi tar en paus. Men så helt plötsligt efter bara en lyckad träff denna månaden blev det ett plus!

Jag hade sista mensen 31maj (morsdag, var inte roligt) men på midsommardagen så fick jag sådan hemsk foglossning så jag tänkte att ja kanske ändå.. Testade mig 24juni och blev ett starkt plus.

Är så glad! Men samtidigt orolig, tänker tredje gången gillt. De andra har vi varit tysta om men känner att denna gången orkar jag inte lida i det tysta!

• Svar på tråden BF mars 2016
  • Elyssa81
    Senorita skrev 2015-07-06 22:36:11 följande:

Vart hittar man inbjudan på facebookgrupppen? Hittar den inte..

Du måste kolla i mailen, inte på fb.
  • Senorita
    Elyssa81 skrev 2015-07-06 22:50:25 följande:
    Du måste kolla i mailen, inte på fb.
    ja men självklart, det tänkte jag ju inte på :P jag skyller på hormonarna..
  • Bellannn

Heeej!

Hakar gärna på er, enligt beräkningar har jag bf den 8 mars och går snart in i vecka 6:D första barnet, trodde dock inte jag skulle bli så nervös och orolig för missfall och utomhavandeskap som jag är. Vill ju känna glädje inte massa oro .

• förstabarnet

Symtomfri när jag vaknat nyss....kände redan igår kväll att det minskat.
    Inte hemma, men så fort jag kommer hem ringer jag gynakuten. Det här är ju grymt! Vill veta om det i mig fortfarande lever.

• MamaL

Jag vill gärna vara med. [email protected]
    har BF 9/3

Har fött två pojkar med har bara en i livet. Har tre missfall i bagaget och hoppas på en fullgången graviditet denna gången!

• Linkken

Jag kan inte riktigt tro att det är sant ännu, men efter 21 månaders försök får jag äntligen gå med i en sånhär grupp! Solig Plussat imorse, precis som ts sa vi att vi tar paus under sommaren, alltså inte räknat dagar eller kollat ägglossning. Men uppskattningsvis bf 7.5.2016. Jag är så lycklig att jag bara irrat runt här i en timme nu, darrat och gråtit av glädje! Så ofattbart lycklig nu och längtar efter att sambon ska komma hem så jag får berätta för honom! Skrattande

• Elyssa81

Jag kommer att vara passiv i gruppen. Tror jag väntar missfall. Någon annan får lägga till er i gruppen. Lycka till er alla!

• Sia123

Efter 4 IVF och en äggdonation fick jag plötsligt plus på stickan. Vet inte vad jag ska tro.

Kände molvärk förra veckan... Men inget längre. Livrädd.

• Nrk79

Hej!
    Precis plussat och känner mig både glad och lite spänd inför "resan". Har två graviditeter bakom mig under det senaste 1,5 året där ingen av dem gick bra. Hoppas självklart att det är tredje gången gillt nu! :) BF är runt 12/3. Första dag i sista mensen var 6/6.

• Nrk79

Går det att hänga på i Facebookgruppen? Är den dold eller öppen?

Svar på tråden BF mars 2016