• aztec

BF mars 2016

Hej!

Någon annan som har bf mars 2016 som vill vänta ut iaf de första 12v med mig?

Har bf 6 mars.

Har två missfall bakom mig det senaste året och senast var halvår sedan så jag och min sambo hade smått gett upp hoppet nu innan sommaren så vi sa att vi tar en paus. Men så helt plötsligt efter bara en lyckad träff denna månaden blev det ett plus!

Jag hade sista mensen 31maj (morsdag, var inte roligt) men på midsommardagen så fick jag sådan hemsk foglossning så jag tänkte att ja kanske ändå.. Testade mig 24juni och blev ett starkt plus.

Är så glad! Men samtidigt orolig, tänker tredje gången gillt. De andra har vi varit tysta om men känner att denna gången orkar jag inte lida i det tysta!

• Svar på tråden BF mars 2016
  • clementinen

Om ni inte vill skriva mailadressen här på forumet så skicka ett privatmeddelande till mig isåfall :) facebook gruppen är hemlig och en lite mindre gupp =)

• clementinen

Om ni inte vill skriva mailadressen här på forumet så skicka ett privatmeddelande till mig isåfall :) facebook gruppen är hemlig och en lite mindre gupp =)

• Nrk79
    Tett90 skrev 2015-07-14 13:43:07 följande:

Plussade imorse och hoppar gärna in här med er ;) kan inte riktigt greppa de .. phpKManxa59811.jpg

Grattis! Vad roligt!!! :)
  • enfuria

Jag fick missfall 17 april i år och är nu gravid igen . Jag är i vecka 4 och har bf 24mars 2016 om allt går som det ska.

Jag har redan en dotter på 3år :)

Läste om nån Facebook grupp. Som ja gärna går med i.

• LisaKMB

Jag är också gärna med här och på Facebook. Är gravid med andra barnet, bf 10-11 mars. Har en dotter som fyller två år i augusti. Fick missfall den 30 april, i vecka 8, så oron finns där men är såklart jätteglad ändå! Vill någon lägga till mig i gruppen? Min mail är lisa.kmb@gmail.com

• Vadvetjaaaaag
    enfuria skrev 2015-07-15 20:55:15 följande:

Jag fick missfall 17 april i år och är nu gravid igen . Jag är i vecka 4 och har bf 24mars 2016 om allt går som det ska.

Vi har bf samma dag :) jag har också ett MA i bagaget :(
  • clementinen
    enfuria skrev 2015-07-15 20:55:15 följande:

Skicka ett meddelande tilll mig med din email:)
  • enfuria
    clementinen skrev 2015-07-16 10:15:41 följande:

Skicka ett meddelande tilll mig med din email:)

Sådå då har jag skickat min email :)
Svar på tråden BF mars 2016