• aztec

BF mars 2016

Hej!

Någon annan som har bf mars 2016 som vill vänta ut iaf de första 12v med mig?

Har bf 6 mars.

Har två missfall bakom mig det senaste året och senast var halvår sedan så jag och min sambo hade smått gett upp hoppet nu innan sommaren så vi sa att vi tar en paus. Men så helt plötsligt efter bara en lyckad träff denna månaden blev det ett plus!

Jag hade sista mensen 31maj (morsdag, var inte roligt) men på midsommardagen så fick jag sådan hemsk foglossning så jag tänkte att ja kanske ändå.. Testade mig 24juni och blev ett starkt plus.

Är så glad! Men samtidigt orolig, tänker tredje gången gillt. De andra har vi varit tysta om men känner att denna gången orkar jag inte lida i det tysta!

• Svar på tråden BF mars 2016
  • tjenafan88

Hej allihopa! 

Fick ett plus idag och jag är supermegapeppad efterssom det är första barnet! Är beräknad till 9 mars och är i gravid i 4+6 :) 

Har lite molande värk i tjejmagen, hungrig som en varg, kissar hela tiden och behöver powernapa varje dag fast jag sovit gott under natten. Hoppas jag slipper det berömda illamåendet!

Efterssom detta med forum även det är nytt så skulle jag tycka det vore fantastiskt ifall jag kunde fått en inbjudan till hemlig facebookgrupp :) Man vill ju inte att alla ska veta om det nu de första veckorna!

elin_furberg@hotmail.com

Hoppas det går bra för alla!

Kram från norrland! 

• clementinen
    tjenafan88 skrev 2015-07-08 21:54:49 följande:

Hej allihopa! 

Fick ett plus idag och jag är supermegapeppad efterssom det är första barnet! Är beräknad till 9 mars och är i gravid i 4+6 :) 

Har lite molande värk i tjejmagen, hungrig som en varg, kissar hela tiden och behöver powernapa varje dag fast jag sovit gott under natten. Hoppas jag slipper det berömda illamåendet!

Efterssom detta med forum även det är nytt så skulle jag tycka det vore fantastiskt ifall jag kunde fått en inbjudan till hemlig facebookgrupp :) Man vill ju inte att alla ska veta om det nu de första veckorna!

[email protected]

Hoppas det går bra för alla!

Kram från norrland! 

Grattis :) har bjudit in dig !
  • Javli

Får man hänga med i mars gruppen på fb? Har bf ca 24feb men har inte fått exakt daterat med ul ännu. Skriver gärna min mail i meddelade till någon. Min mail är rätt avslöjande för mitt namn och vill inte gå ut ännu med graviditeten.

• clementinen
    Javli skrev 2015-07-09 22:39:14 följande:

Får man hänga med i mars gruppen på fb? Har bf ca 24feb men har inte fått exakt daterat med ul ännu. Skriver gärna min mail i meddelade till någon. Min mail är rätt avslöjande för mitt namn och vill inte gå ut ännu med graviditeten.

Släng iväg ett mail till mig :)
  • Linkken

Jag är inte så intresserad av en Facebook-grupp och hittade en annan marsgrupp här på FL, så kör på den istället. Lycka till alla! Glad

Svar på tråden BF mars 2016