• aztec

BF mars 2016

Hej!

Någon annan som har bf mars 2016 som vill vänta ut iaf de första 12v med mig?

Har bf 6 mars.

Har två missfall bakom mig det senaste året och senast var halvår sedan så jag och min sambo hade smått gett upp hoppet nu innan sommaren så vi sa att vi tar en paus. Men så helt plötsligt efter bara en lyckad träff denna månaden blev det ett plus!

Jag hade sista mensen 31maj (morsdag, var inte roligt) men på midsommardagen så fick jag sådan hemsk foglossning så jag tänkte att ja kanske ändå.. Testade mig 24juni och blev ett starkt plus.

Är så glad! Men samtidigt orolig, tänker tredje gången gillt. De andra har vi varit tysta om men känner att denna gången orkar jag inte lida i det tysta!

• Svar på tråden BF mars 2016
  • giraffmedtankar

Plussade i fredags och väntar nu mitt andra barn!!!! Känns helt otroligt att få va gravid igen. Precis som förra gången gick det på första försöket.

Vill gärna vara med i facebookgruppen så jag epostar.

• Elyssa81

Som jag skrev får någon annan ta över då jag antagligen har ett missfall på g.

• Nrk79
    Elyssa81 skrev 2015-07-07 11:32:55 följande:

Som jag skrev får någon annan ta över då jag antagligen har ett missfall på g.

Alltid en jobbig känsla och oro! Har du hört av dig till kk för ett vul? Håller tummarna!
  • Elyssa81

De kan inte se något så tidigt. Ska ta ett nytt gravtest om några dagar så får vi se. Blir så fall andra missfallet på rad.

• Nrk79
    Elyssa81 skrev 2015-07-07 11:47:57 följande:

De kan inte se något så tidigt. Ska ta ett nytt gravtest om några dagar så får vi se. Blir så fall andra missfallet på rad. smile4.gif

Håller tummar och tår! ????
  • Nrk79
    Nrk79 skrev 2015-07-07 16:18:59 följande:
    Håller tummar och tår! ????
    Skulle vara en gubbe men blev en massa frågetecken... :(
Svar på tråden BF mars 2016