• aztec

BF mars 2016

Hej!

Någon annan som har bf mars 2016 som vill vänta ut iaf de första 12v med mig?

Har bf 6 mars.

Har två missfall bakom mig det senaste året och senast var halvår sedan så jag och min sambo hade smått gett upp hoppet nu innan sommaren så vi sa att vi tar en paus. Men så helt plötsligt efter bara en lyckad träff denna månaden blev det ett plus!

Jag hade sista mensen 31maj (morsdag, var inte roligt) men på midsommardagen så fick jag sådan hemsk foglossning så jag tänkte att ja kanske ändå.. Testade mig 24juni och blev ett starkt plus.

Är så glad! Men samtidigt orolig, tänker tredje gången gillt. De andra har vi varit tysta om men känner att denna gången orkar jag inte lida i det tysta!

• Svar på tråden BF mars 2016
  • Vadvetjaaaaag
    Elyssa81 skrev 2015-07-05 22:40:05 följande:

Nu är den uppe. Inboxa er mailadress till mig här på FL så lägger jag till er i fb-gruppen

Hej jag plussade idag och vill gärna vara med i eran fbgrupp :)

Ida_lampert@hotmail.com
  • TouchOfRed

Verkar som att alla här hellre skriver på fb. Jag är dock inte en av dom så jag går ur denna grupp, har hittat en annan mars-grupp

• Thegiirl
    Hej =) Jag hänger gärna på här. Efter missfallet i v:13 ( den 20 maj ) är jag/vi äntligen gravid igen =) v:5 idag enligt senaste mensen =) plussade igår :D 

• Tett90

Plussade imorse och hoppar gärna in här med er ;) kan inte riktigt greppa de ..

Svar på tråden BF mars 2016