Inlägg från: Nrk79 |Visa alla inlägg
  • Nrk79

BF mars 2016

Hej!
    Precis plussat och känner mig både glad och lite spänd inför "resan". Har två graviditeter bakom mig under det senaste 1,5 året där ingen av dem gick bra. Hoppas självklart att det är tredje gången gillt nu! :) BF är runt 12/3. Första dag i sista mensen var 6/6.

• Nrk79

Går det att hänga på i Facebookgruppen? Är den dold eller öppen?

• Nrk79
    Elyssa81 skrev 2015-07-07 11:32:55 följande:

Som jag skrev får någon annan ta över då jag antagligen har ett missfall på g.

Alltid en jobbig känsla och oro! Har du hört av dig till kk för ett vul? Håller tummarna!
  • Nrk79
    Elyssa81 skrev 2015-07-07 11:47:57 följande:

De kan inte se något så tidigt. Ska ta ett nytt gravtest om några dagar så får vi se. Blir så fall andra missfallet på rad. smile4.gif

Håller tummar och tår! ????
  • Nrk79
    Nrk79 skrev 2015-07-07 16:18:59 följande:
    Håller tummar och tår! ????
    Skulle vara en gubbe men blev en massa frågetecken... :(
  • Nrk79
    aztec skrev 2015-07-08 00:46:07 följande:

Lycka till alla!

Jag var på semester när jag startade tråden och när vi kom hem i helgen så har jag mått dåligt, och idag kom tyvärr blodet :( definitivt ett missfall. Igen.

Fått 3 på raken nu under ett år. Vart ska man vända sig?

Hej och beklagar det sista missfallet! Tre på raken är j*vligt tufft! Om jag var dig så skulle jag vända mig till kvinnokliniken på närmsta sjukhus och be om att få en läkartid (och kanske en kuratorstid?). Jag har ju ett MA och en infektion (som ledde till dödfött) bakom mig och jag kommer nu bli inskriven tidigare, tätare koll på magen, läkarkontakt direkt och mediciner som jag ska ta. Känns tryggt! Lycka till!!!
  • Nrk79
    LovisaB85 skrev 2015-07-07 22:07:11 följande:

Skulle vi som är admin missa att lägga till någon eller man bil så kan man bli tillfälligt vän med mig på fb så lägger jag till er! Heter Lovisa Berg så här ser min profil ut! Hoppas vi ses i gruppen:)

Hej Lovisa.
    Jag la till dig på Facebook och kommer gärna med i gruppen om den är hemlig. Vill inte att vänner nås av graviditeten via en avisering ist för att det kommer från mig. :)

//Frida
  • Nrk79
    Tett90 skrev 2015-07-14 13:43:07 följande:

Plussade imorse och hoppar gärna in här med er ;) kan inte riktigt greppa de .. phpKManxa59811.jpg

Grattis! Vad roligt!!! :)
  • Nrk79
    yxihf skrev 2015-07-23 13:03:02 följande:

Gravid v 7, 6+4. Bf 12 mars. Illamående som bara den. Kan bara äta små små portioner och allt stinker! Blir illamående bara av färgglada färger. Magen är rätt svullen redan och jag gick till sängs kl 20.00 och sov till kl 09.00 idag. Har ont i kprsryggen så jag kan inte bära min son på 15 mån. Min man är jobbigast som säger att jag ska skärpa mig och att jag bara hittar på hela tiden ????

Vad tufft men grattis till plusset! Du måste ju få må dåligt. Är själv runt där du är och har oxå ont i korsryggen. Prata med din man och visa en grav-app som visar att man faktiskt kan må så dåligt redan nu.
Svar på tråden BF mars 2016