Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Här blir det att väcka sambon för ett sista mys på denna älperiod :) sen kommer den låååånga väntan på bim, tiden går ju så långsamt då!
Nu har vi haft sex varje dag sedan i tisdags, ägglossning enligt app och clearblue-test var igår. Så nu är det bara att hålla tummarna att det fastnade något. Lycka till ni andra!
Äntligen kom mensen :) Jag har slutat med p-piller för en månad sedan och har inte fått utslag på äl testen så jag var osäker på hur lång tid det skulle ta för kroppen att komma igång igen men nu verkar den vara igång igen.
Beräknad bim 17/8 så nu håller jag tummarna för att en liten kommer till.våren 2016.
Jag orkar inte med fler missfall så nästa graviditet måste bara hålla hela vägen *håller alla tummar och tår*
Enligt app hade jag Äl i söndags. Men hade ont igår så blir lite osäker. Sex fredag, söndag och måndag. Så vi har gjort vårt försök denna månad ;P Nu är det bara att vänta och hoppas!
Denna månaden hade jag tydliga äl känningar här i dagarna. Var skönt att känna då jag inte kände något alls förra månaden. Kör fortfarande inga äl tester utan kör varannan dag, minst:) Hoppas på tredje gången gillt nu. Tror äl var lite tidigare dock än beräknat men håller fast bim på den 6 Aug. . Lång väntan nu! Men spännande också:))
Det gjorde så himla ont igår så det blev inget ligga igår. Hade sex i söndags och planerat ikväll. Possitivt äl test igår negativt idag. Tror ni att det är kört för att vi inte fick till det igår?
Jag har sån jävla äl smärtor. Har aldrig haft det förut. Kan knappt sitta på en stol. Är det nån som haft det förut. Är ju inte ett dugg sex sugen när det gör så ont så jag måste ligga i fosterställning.
Det gjorde så himla ont igår så det blev inget ligga igår. Hade sex i söndags och planerat ikväll. Possitivt äl test igår negativt idag. Tror ni att det är kört för att vi inte fick till det igår?
Har för mig att min Naturalcycles-app meddelade mig för några dagar sedan att 95% av alla graviditeter blir till på äl dagen samt de två dagarna innan äl
Har för mig att min Naturalcycles-app meddelade mig för några dagar sedan att 95% av alla graviditeter blir till på äl dagen samt de två dagarna innan äl