Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Ja precis men jag menade mer om det va ngn fler som har så "väldigt länge" innan ägget släpper? :) ibland pågår det ett tag för att sen avta och sen komma igen, hinner då fundera däremellan på om ÄL redan varit, men har som tur är brösten som bekräftar. :))
Jag är också från Göteborg (såg att nån skrev att den kom från Göteborg)
Hur går det för alla? Närmar det sig ÄL? Jag har ÄL nästa vecka så vi har börjat på det 5:e försöket för oss är det andra barnet (tredje graviditeten). Vi är på semester just nu och har våra vuxenmys på en jättejättestor sittpuff på golvet medan vår son sover i sängen snart ska vi resa vidare och då får vi hitta en ny plats att vuxenmysa
Jag känner också av ÄL väldigt väl! Menssmärtor, migrän, yrsel, you name it. Första försöket för bebis nr 1 i juli. Testade även med ÄL stickor men ingen framgång! Alla i min familj är väldigt fertil så i mitt knäppa huvud trodde att det var stor chans att lyckas på första försöket, tji fick jag.
Har förstått efter alla trådar här att jag har missuppfattat ÄL stickorna, hade bara ett streck men inte lika starkt som som kontrollstrecket så vi missade ÄL helt å hållet! Med några dagar enbart..surt. Denna månad vet jag bättre däremot men jag har också lärt mig i och med stickorna att jag har missuppfattat min kropp. Tror ju att sexet måste ske innan smärtorna slår till för det är så som ägget lossnar om jag tolka andras erfarenheter rätt? Det är en helt vetenskap det här! Så även om kroppen ger tydliga signaler kan stickor vara till hjälp :) Jag längtar otroligt efter att va gravid å få bebis med min älskade sambo så mitt tålamod att lyssna på kroppen finns inte ????
Enligt app borde jag ha ägglossning idag. Jag har haft ont i äggstockarna varje dag i en vecka, men fortfarande svaga äl-test. Får se nu då hur länge det tar :/ vi har i alla fall sex var och varannan dag, så att vi säkert inte missar äl.
Testet längst ner är från idag. Ingen stegring ännu.
Jag är också från Göteborg (såg att nån skrev att den kom från Göteborg)
Hur går det för alla? Närmar det sig ÄL? Jag har ÄL nästa vecka så vi har börjat på det 5:e försöket för oss är det andra barnet (tredje graviditeten). Vi är på semester just nu och har våra vuxenmys på en jättejättestor sittpuff på golvet medan vår son sover i sängen snart ska vi resa vidare och då får vi hitta en ny plats att vuxenmysa