Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Hej!
Jag har kört både med och utan Äl tester.. Jag har regelbunden Äl och mens oftast.. Så nu kör vi utan tester. Jag har "lyckats" pricka in Äl 7 försök nu men ändå inte blivit gravid. Så med eller utan Äl tester spelar ingen roll för mig. Jag tycker inte att du behöver testa om du känner av Äl tydligt. Test är ju toppen för dom som inte har regelbunden cykel eller inga känningar alls. :)
Hoppar in fick MF idag men kroppen var borta på hormon redan igår. Så fick ett tidigt missfall, bara några dagar efter Bim.
Bim runt den 12 aug
Haha, ser nu att inlägget sim blev bra i datorn ser knas ut i mobil. Korrigerar imorgon :)
Blir nog inga barn gjorda här denna månad tyvärr. Min sambo har skadat ett finger rejält och äter smärtlindrande - som visat sig slå ut möjligheten till utlösning totalt - precis vid äl. Men försökt har vi i alla fall gjort... Rejält.... Wild & crazy... Och min sambo har nu fått ökad förståelse för hur frustrerande det kan vara för många av oss kvinnor ibland när det bara inte når hela vägen dit.
Hej! Mensen kom idag för mig så nu blir det 3:a försöket.
Jag vet inte hur jag ska räkna på försök. Jag tror jag lämnar blankt där i listorna. Tog ut spiralen i januari. Blev gravid direkt. Sen MA i maj! Gravid i juli på andra ÄL efter MA:t och tidigt missfall i V6. Jag ser det som att vi försökt ett halvår, vilket stämmer i tid!
@Elyssa81 Förstår dig. Jag skrev 3:a försöket men det är kanske 4:a försöket istället. Mensen försvann en månad helt plötsligt, så jag räknade bort den. Lycka till!
Glömde lägga till att det är vårt 3e försök och första barnet:)