• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Elyssa81

Hoppar in här efter mitt andra missfall på rad. BIM 7 augusti. Då är jag på Mallorca .

• Boel
    Elyssa81 skrev 2015-07-09 12:33:53 följande:

Hoppar in här efter mitt andra missfall på rad. BIM 7 augusti. Då är jag på Mallorca smile1.gif .

Då hoppas vi att du får bada under hela din vistelse :)
  • Villbligravidnu

Hej! Nu hoppar jag också in i BIM augusti. Nästa BIM för mig är 3:e augusti och då är det vårt 5:e försök. Ska bli spännande med myset vid nästa ÄL då vi kommer vara utomlands med vår 2-åring. Tycker det känns svårt med sex när han är i samma rum även om han sover. Hoppas det går att sexa på toaletten istället Någon som har dator som vill fixa en BIM-lista förresten?

• Anonym (Vippan)

Jag hoppar gärna in här! Första försöket med andra barnet är på G. Är 31 år och bor i Solna. Lite oregelbunden cykel men tror BIM kommer ligga kring 3 augusti. 

Fick min mens idag... förhoppningsvis sista på ett bra tag!  

Neggo: ÄL kommer att infinna sig under semesterbesök hos föräldrarna... :-S HAHA. 

• Anonym (Vippan)
    Villbligravidnu skrev 2015-07-09 17:00:57 följande:

Hej! Nu hoppar jag också in i BIM augusti. Nästa BIM för mig är 3:e augusti och då är det vårt 5:e försök. Ska bli spännande med myset vid nästa ÄL då vi kommer vara utomlands med vår 2-åring. Tycker det känns svårt med sex när han är i samma rum även om han sover. Hoppas det går att sexa på toaletten istället Någon som har dator som vill fixa en BIM-lista förresten?

Skoj! Vi har också en tvååring och prickar in  ÄL på semestern... Hoppas på att vår son kan ha sin resesäng i pentryt!
  • Anonym (Nymis)
    Anonym (Vippan) skrev 2015-07-09 20:07:32 följande:
    Skoj! Vi har också en tvååring och prickar in  ÄL på semestern... Hoppas på att vår son kan ha sin resesäng i pentryt!
    Anonym (Vippan) skrev 2015-07-09 20:05:01 följande:

Jag hoppar gärna in här! Första försöket med andra barnet är på G. Är 31 år och bor i Solna. Lite oregelbunden cykel men tror BIM kommer ligga kring 3 augusti. 

Fick min mens idag... förhoppningsvis sista på ett bra tag!  

Neggo: ÄL kommer att infinna sig under semesterbesök hos föräldrarna... :-S HAHA. 

Roligt att se att fler har samma bekymmer som oss :)
    Vi brukar faktiskt passa på när han sover.

Har också en tvååring.
  • Fsake

Bimlista augusti

1/8 Kvinna84a, 8:e försöket

1/8 Anonym (plus i augusti?)

2/8 Villbligravid nu 5:e försöket

2/8 fsake, 3:e försöket, 3:e barnet

3/8 Pluttan 3:e försöket

3/8 Anonym (vippan) 1:a försöket andra barnet

3/8 Interiorista

3-4/8 FamMorrhår andra barnet

4/8Nirvie 4:e försöket

6/8 MamsenTramsen 2:a försöket, 2:a barnet

6/8 Livias

7/8 My102

7/8 Elyssa81

15/8 Boel

15/8 Anonym (Nymis) 2:a barnet

27/8 Maalon

• Villbligravidnu

Vad skönt att vi inte är ensamma om det problemet haha! Jag hade känt mig fånig då

Jag ska prova ProtesterAll denna månaden har jag tänkt, hoppas bara att posten kommer imorgon för på måndag åker vi utomlands så då hinne jag inte få den i tid. Jag har kort lutealfas och jag tror det är det som är problemet för mig. Hoppas posten kommer

Svar på tråden Vi med BIM i augusti