• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Boel
    Elyssa81 skrev 2015-07-09 12:33:53 följande:

Hoppar in här efter mitt andra missfall på rad. BIM 7 augusti. Då är jag på Mallorca smile1.gif .

Då hoppas vi att du får bada under hela din vistelse :)
  • Boel
    FamMorrhår skrev 2015-07-11 17:04:50 följande:

Men hörrni denna mensen... började med typ spottings dag 22-23 å blöda dag 24 dva 3-4dagar tidigare.. å då bara i typ 3dygn... betydligt mindre än vanligt.. varför?! Har jag inte haft ägglossning eller varför kommer de "så mycket" tidigare å mindre?! Inte hänt mig förr?!...

Jobbigt att det händer när man har så mycket fokus på när ÄL ska infalla!
  • Boel
    KaffeTös skrev 2015-07-12 11:27:28 följande:

Hoppar in här efter att ha varit med i Bim i juli-tråden. Mensen kom idag, tre dagar sen, så äl borde vara 26/7 och BIM den 9/8.

Första barnet. Fick ett MA och skrapades i februari och ytterligare ett tidigt mf i juni. Hoppas på plus snart! Börjar kännas som att det är meningen att jag inte ska få barn. Hur orkar man hålla hoppet uppe efter alla misslyckanden? Varje gång mensen kommer känns det som en spark i ansiktet..

Jag var också med i Bim juli-tråden och känner precis som du hopplöshet efter misslyckandet. I början kunde jag inte tänka på någonting annat än att bli gravid, bebisar och bebissaker, men nu orkar jag bara inte mer. Vet hur besviken jag blir varje gång mensen kommer och vill försöka lindra tills nästa gång samma besvikelse kommer.

Men vi är båda med här nu, så hoppet finns kvar och vi kämpar fortfarande :)
    Alla flesta jag känner och har hört talas om som har fått ma har lyckats bli gravida  igen, så var inte orolig!
  • Boel
    Mammabertil skrev 2015-07-15 22:28:26 följande:

Hoppar in fick MF idag men kroppen var borta på hormon redan igår. Så fick ett tidigt missfall, bara några dagar efter Bim.

Bim runt den 12 aug

Beklagar! 
    Då får du kämpa vidare med oss :)
  • Boel
    Fian88 skrev 2015-07-23 12:57:31 följande:

Tror äl varit nu. Har inga direkta känningar men hade lite ont och en annorlunda känsla kring livmodern igår så tror det var det. Så nu är det bara att vänta (och ha sex som vanligt). Hoppas på 13e gången gillt såklart men tänker ändå att varför skulle det gå den här gången liksom?!

Man ska aldrig tappa hoppet :)
  • Boel

Idag fick jag oväntat besök igen tyvärr :(
    Jag lyckas aldrig vänja mig när besvikelsen kommer...
    Nytt BIM är i mitten på september, så jag önskar er alla i den här fina gruppen stort Lycka Till! :)

Svar på tråden Vi med BIM i augusti