• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Yennie88
    Lilla My o co skrev 2015-07-18 12:36:46 följande:

Jag hoppar gärna in också ;)

Bim 15/8

Andra försöket..

Första försöket resulterade i tidigt missfall 12-13 dagar över tiden

Har inte heller tillgång till dator, men en lista Bore ju bra ;)

Någon som bor i sthlmsområdet?

Jag bor i södra Sthlm, vart bor du?
  • Fronten
    Yennie88 skrev 2015-07-18 11:59:27 följande:

Jag börjar närma mig ÄL och är mest orolig att den ska bli förskjuten. Sambon åker iväg på turné på beräknad ÄL och är inte hemma förrens 6 dagar senare... Så om det ska kunna bli något kan det inte bli försenat, förra månaden kom ÄL en dag tidigare än beräknat, förhoppningsvis blir det så även denna månad.

Min äl måste komma sent då mannen kommer hem på den beräknade äl-dagen. Samma problem d.v.s
  • Fsake
    Fronten skrev 2015-07-18 13:28:48 följande:
    Min äl måste komma sent då mannen kommer hem på den beräknade äl-dagen. Samma problem d.v.s
    Förra äl åkte min man bort och då blev det inget plus. Denna äl är han hemma 3 dagar dvs nu i helgen så nu myser vi! Hoppas på denna gången tredje gången gillt

Håller tummarna för att ni får till det kring äl!
  • Mammabertil

Blev ett rätt smärtfritt MF denna gång, inte värre en mens. Känns dok inte kul att fått 2 MF på 3 månader. Någon annan som haft många missfall tätt?

• sommarblomma1

Jag hoppar in här då jag aldrig lyckats lokalisera någon äl i juli och misstänker att mensen kommer först i augusti. Har inga bim datum än men det blir 3:e försöket på 3:e barnet

• Lilla My o co
    Yennie88 skrev 2015-07-18 12:39:41 följande:
    Jag bor i södra Sthlm, vart bor du?
    Norra Sthlm :)
  • Lilla My o co
    Mammabertil skrev 2015-07-18 16:02:42 följande:

Blev ett rätt smärtfritt MF denna gång, inte värre en mens. Känns dok inte kul att fått 2 MF på 3 månader. Någon annan som haft många missfall tätt?

Jag har nu haft ett. Fick MF nu i onsdags.
    Nu idag känner jag mig lite tillbaka på banan. Har haft ont och varit rätt nere.
    Försöker se det som att om nån vecka är det nya tag. Men ko, det är jobbigt...

Hur långt gången var du?
  • Pluttan
    Tiger grr skrev 2015-07-18 00:41:47 följande:

Så kul med en till som försöker få till en fjärde. :D hur gamla är dina tre? :)

Mina pojkar är 9 och snart 7 och lilla sessan 1 år. <3

Kan tillägga att detta är försök till 4:e barnet här också. Pojke 15 år, flicka 3 år och flicka 1 år.
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Elyssa81
    Mammabertil skrev 2015-07-18 16:02:42 följande:

Jag har fått två missfall på två månader. Ett i maj och ett i juli. Det i maj var i v 11+6 och var jättejobbigt. Både fysiskt och psykiskt. Tappade mkt blod och fick läggas in med dropp! Det andra var i v 6 som en stor mens. Stor skillnad på detta. Nu hoppas jag bli gravid direkt och att det går bra. Vi försöker få en sladdis till våra två barn.
Svar på tråden Vi med BIM i augusti