Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Jag tog ett ÄL test igår, i princip obefintligt streck. Jag räknar det som de i alla fall. Idag däremot så såg mitt streck ut som ditt :) enligt P-tracker appen så ska jag ha ägglossning nu på fredag. Men det känns som att den kan komma lite tidigare med tanke på stegringen från igår. Körde även CB digital ÄL test å där blev det ingen stegring så jag fick en glad gubbe. Beräknad BIM 7 augusti. När har du beräknad BIM? Låter som vi ligger lika :). Så med andra ord så är strecket olika från dag till dag. Jag tolkar de där strecket, precis som jag för med mitt att ÄL är nära!
Jag vill gärna vara med i gruppen. Blir försök 2 till barn nr 2 för oss och BIM är 22/8 enligt appen (oregelbunden mens), ÄL 10/8. Jag kommer köra med ÄL tester och äta rosenrot den här månaden.
Det är väldigt individuellt. Mina streck brukar vara väldigt tunna och inte öka förrän själva ÄL-dagen. Jag testar på morgonen, ungefär samma tid. Då är urinen mest koncentrerad och man har mest LH-hormon.
Försök hålla dig i 4 timmar, utan att dricka. Lättast att göra det är nog på morgonen, om man inte jobbar natt vill säga :)
Vilka anser ni är de bästa ägglossningstesten samt bästa gravtesten?
Tänkte beställa ett gäng o ha på lager :)
Jag har sån jävla äl smärtor. Har aldrig haft det förut. Kan knappt sitta på en stol. Är det nån som haft det förut. Är ju inte ett dugg sex sugen när det gör så ont så jag måste ligga i fosterställning.
Jag har sån jävla äl smärtor. Har aldrig haft det förut. Kan knappt sitta på en stol. Är det nån som haft det förut. Är ju inte ett dugg sex sugen när det gör så ont så jag måste ligga i fosterställning.