• me93

Blivande mammor 20-25 år (BF 2016)

Hej! 

Finns massor av trådar för oss gravida just nu, men jag tänkte skapa en liten mindre tråd för oss i ungefär samma ålder. Alltså oss i 20-25 års åldern. 

Själv är jag 21 år (fyller 22 i sommar) och väntar min första bebis (Har varit gravid en gång tidigare, men som tyvärr slutade i MA v 13). 

Nu är jag i vecka 5+5 med beräknad BF 17/2-16. 

• Svar på tråden Blivande mammor 20-25 år (BF 2016)
  • Tamses
    drömmerjag skrev 2015-07-23 20:15:51 följande:
    Jag hade helt missat detta. Det går bra har nu gått in i vecka 16 och mår bättre men med huvudvärk och svagt illamående. Magen beter sig konstigt först växer den jättemycket sen krymper den hahah. Hade hoppats på att få den riktiga gravidmagen nu. Hur går det för dig då?? :)

Går in i v. 17 imorgon och hela v. 16 har jag haft en hemsk huvudvärk. Annars så mår jag illa och kräket en del än, men annars har jag känt mig sååå ogravid dom senaste dagarna så man blir ju lite nojig! ;) 

Vart var det du bodde? Bor du hemma?

• Sofiiina

Hej! Vad kul med en lite yngre grupp! Är själv 23 år från stockholm och väntar mitt första barn 16 januari. Går in i v. 16 imorgon. Någon mer från Stockholm?

• Smultronsblomma

Är från Stockholm och är 24 år. Väntar första barnet med bf 4 januari 2016 :)

Gick in i v 18 idag och nästa fredag är det RUL, så nervös men ändå förväntansfull!!

• Topcom

Hej!!
    Har nyss plussat och väntar där med trean :) är i v 4+4 idag! Jag är själv 25 år och bor i sthlm!

• poppyfields

Hänger på här!

Är 24 år, gravid med vårt första barn efter ett tidigt missfall i början av juni.
    BF 24 mars, alltså i v. 6.

Mår ganska illa till och från men är mest lycklig. Längtar till mitt tidiga UL i v.9!

• me93
    fiffifogel92 skrev 2015-07-20 11:26:43 följande:
    Vilken vecka fick ni se det? :D Ska göra vul i v.7, hoppas få se nåt! :)
    7+6 var vi i då det syntes
  • jasmine95

Hej! 

19 år, väntar mitt första barn. Är i vecka 17 (16+2) BF 9-10 januari är inte riktigt helt säker :) Ska på RUL om ungefär 1 månad, får man veta könet då ? :D

• Topcom
    jasmine95 skrev 2015-07-28 14:51:39 följande:

Hej! 

19 år, väntar mitt första barn. Är i vecka 17 (16+2) BF 9-10 januari är inte riktigt helt säker :) Ska på RUL om ungefär 1 månad, får man veta könet då ? :D

Ja, om du frågar kan de vara snälla och kolla:)
  • Michaela94

Hejsan! Hoppar in här!
    20 år gammal är jag och väntar andra barnet med bf 22-24 mars ungefär... Bor i Norrköping :)

• backsvala

Hejhej!

21 år gammal och bosatt strax utanför Stockholm! 
    Plussade imorse och enligt beräkningar efter min senaste mens så är jag i v.5 (4+1) och har BF någonstans mellan 3-6 april 2016!
    Hoppas innerligt att detta går hela vägen efter ett MA och ett MF. 

Kul med en grupp för gravida i ungefär samma ålder!
    Ska bli kul att följas åt! :)

Svar på tråden Blivande mammor 20-25 år (BF 2016)