• me93

Blivande mammor 20-25 år (BF 2016)

Hej! 

Finns massor av trådar för oss gravida just nu, men jag tänkte skapa en liten mindre tråd för oss i ungefär samma ålder. Alltså oss i 20-25 års åldern. 

Själv är jag 21 år (fyller 22 i sommar) och väntar min första bebis (Har varit gravid en gång tidigare, men som tyvärr slutade i MA v 13). 

Nu är jag i vecka 5+5 med beräknad BF 17/2-16. 

• Svar på tråden Blivande mammor 20-25 år (BF 2016)
  • Babymiss 91
    me93 skrev 2015-06-28 15:30:27 följande:

Idag har jag knappt några symptom, vilket oroar mig. Fast egentligen borde jag bara njuta.. Själv då?

Mina symtom har också börjat avta sen igår (5+6) och tycker de känns lite obehagligt. Man vill görna ha dom där symtomen som bekräftar att man är gravid även om de är som du säger, passa på att njut nu så länge de varar :P
  • haannah

Hej på er! Jag är 24 år och väntar mitt första barn med BF 16/1 som det ser ut nu, gick in i v. 12 idag :)

• me93

Idag var jag på VUL. Så nervöst innan. Trodde jag var i 6+4, men blev tillbaka flyttad till v 5+5. Allt såg fint ut med gulesäck och allt, dock var det för tidigt för att se så mkt mer

• Mysabelle

Hej!
    Jag har precis fyllt 25 år, bor i Göteborg och väntar mitt andra barn Skrattande Har enligt mina beräkningar BF 27 feb, alltså är jag bara i vecka 5+1. Just nu är jag svullen och öm lite överallt (och gasig!), längtar nästan till spökveckorna!

• Bea91

Hej alla och grattis till er alla!

Jag har nyligen plussat med min första och bf är beräknat enligt app 5/3 :)

Jag är snart 24 år gammal och denna lilla blir vår första, sjukt nervöst men också spännande! :)

• mammaA93

Hej! Plussade idag och har bf 14/3, jag är 22 år och detta blir mitt 3e barn :)
    Jag har även 2 st bonusbarn så varannan vecka kommer vi vara 5-barnsföräldrar.
    Bor i Linköping med min fästman som är 32 år och våran amstaff Kakah.

• GameOfLife
    me93 skrev 2015-06-29 16:45:31 följande:

Idag var jag på VUL. Så nervöst innan. Trodde jag var i 6+4, men blev tillbaka flyttad till v 5+5. Allt såg fint ut med gulesäck och allt, dock var det för tidigt för att se så mkt mer

Vad knasigt, vi var ju båda i samma vecka innan. Jag var på ultraljud idag och blev tillbaka flyttat till 6+2 och om jag räknat rätt är du också samma, så vi blev tillbakaflyttade lika långt! Haha :)
  • GameOfLife
    me93 skrev 2015-06-29 16:45:31 följande:

Vad knasigt, vi var ju båda i samma vecka innan. Jag var på ultraljud idag och blev tillbaka flyttat till 6+2 och om jag räknat rätt är du också samma, så vi blev tillbakaflyttade lika långt! Haha :)
  • me93
    GameOfLife skrev 2015-07-03 12:42:26 följande:
    Haha, nej vad kul att det blev precis lika????
  • Yogini

Hej. Jag är 25 år och plussade i går. Hoppas jag kan vara här trots att jag fyller 26 om några dagar:)

Jag har så oregelbunden mens så jag vet inte vilken vecka jag är i men skulle gissa på vecka 6 typ. Jag undrar lite vad man gör nu? Något jag ska tänka på? Jag har inte fått tid hos barnmorskan förrän om 3 veckor. Eftersom det är första gången känns allt lite läskigt men självklart så himla fantastiskt!

Svar på tråden Blivande mammor 20-25 år (BF 2016)